نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۰

بروزرسانی جولای ۲۰۱۵ بازی Clash Of Clans: اژدها سطح ۵ و احتمال وجود Dark Spell Factory

اولین اطلاعات راجع به بروزرسانی ماه جولای بازی Clash Of Clans توسط ویدیویی در سطح اینترنت پخش شد. از اطلاعات به دست آمده می‌توان انتظار اژدهای سطح ۵ (قابل دسترسی در Town Hall ۱۰)،   دومین Air Sweeper (قابل دسترسی در Town Hall ۹) و Dark Spell Factory را داشت.

در ویدیو منتشر شده، ما اژدهای جدید را می‌بینیم. این اژدها از لحاظ ظاهری طوری طراحی شده که به ظاهر کلی تاون‌هال ۱۰ شبیه باشد. با دقت بیشتر متوجه شباهت‌های اژدهای جدید به لاواهاوند می‌شویم.

Clash Of Clans Level 5 Dragon

همچنین بنابر اطلاعات منتشر شده، دومین Air Sweeper در تاون‌هال ۹ قابل دسترسی خواهد بود. از امکانات جدید دیگر، می‌توان به وجود دکمه جدید درست کردن نیروها اشاره کرد. با استفاده از این دکمه دیگر لازم نیست برای درست کردن نیروها به تک تک Barrack ها سر بزنید.

 

Clash Of Clans New Training Screen

نکته قابل توجه دیگری که با دقت به این تصویر متوجه می‌شویم، وجود دکمه دوم Spell Factory در پایین سمت راست تصویر است.  این دکمه می‌تواند اضافه شدن Dark Spell Factory را به بازی نوید دهد. دلیل این حدس و گمان را می‌شود با دقت در ویدیویی که Supercell در کانال رسمی خود در یوتیوب قرار داده پیدا کرد. با بررسی این ویدیو همانطور که در عکس زیر پیداست متوجه وجود یک Spell Factory جدید با شمایل کاملا متفاوت از Spell Factory قدیمی می‌شویم. از لحاظ ظاهری شباهت این ساختمان جدید به Dark Barracks غیر قابل انکار است. وجود Dark Spell Factory در بازی به معنی این است که برای ایجاد جادوهای جدید باید از ذخیره اکسیر سیاه خود که به سختی بدست می‌آید استفاده کنیم! برای اینکه بفهمیم این جادوها چه قابلیت‌هایی دارند، تا چه سطحی بروزرسانی می‌شوند و هزینه آنها چقدر است باید منتظر اخبار رسمی Supercell باشیم.

Clash Of Clans Dark Spell Factory

آخرین نکته‌ای که از ویدیو متوجه می‌شویم، وجود یک محافظ در اطراف Gold Storage است. اینطور به نظر می‌رسد که Supercell بالاخره مشکل دزدیدن منابع با استفاده از Lighting Spell را حل خواهد کرد.

Clash Of Clans New Storage Protection

منبع: All Clash و All Clash


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده