// یکشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

اولین بسته بروزرسانی بازی Batman: Arkham Knight برای پی‌سی منتشر شد

استودیوی راک استدی اولین بسته بروزرسانیِ مخصوص پلتفرم رایانه‌های شخصی را منتشر کرده و همراه آن نیز توضیحاتی راجع به برنامه‌های آینده‌شان برای بسته‌های بیشتر ارائه داده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

همانطور که در اخبار گذشته خواندید وضعیت فنی بازی Batman: Arkham Knight بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی آنقدر اسفناک است که کمپانی برادران وارنر حتی فروش این نسخه را فعلا متوقف کرده است.

حال طی بیانیه‌ای که در وبسایت WBGames منتشر شد استودیوی راک استدی توضیح داد:

اعضای تیم ما به شدت درحال فعالیت هستند و تا به الان نیز پیشرفت نسبتا فوق العاده‌ای داشته‌اند اما با این وجود استودیوی ما نیاز به زمان بیشتری دارد تا مطمئن شود بازی از لحاظ فنی به مرحله‌ای رسیده است که بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز قابل اجرا و فروش باشد.

راک استدی در ادامه لیستی از اولویت‌هایشان برای بسته‌های بروزرسانی آینده منتشر کرد که شامل مسائل بسیار مهم مانند حل مشکلات نرخ فریم، رزولوشن، تکسچرها، باگ‌ها و به طور کلی وضعیت فنی بازی می‌شود.

با این حال تا عرضه‌ی بسته‌های آینده درحال حاضر اولین بروزرسانی برای نسخه پی‌سی قابل دانلود است که طبق گفته‌های استودیوی سازنده مشکلاتی از قبلی کرش کردن یا تلاش برای دانلود دوباره‌ی کل بازی را رفع می‌کند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gameinformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده