نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

آیفون ۶ پلاس درون پیپ‌بوی نسخه‌ ویژه‌ بازی Fallout 4 جا نمی‌ شود

نسخه‌ی ویژه‌ی بازی Fallout 4 دارای یک پیپ‌بوی (مچ‌بند معروف سری فال‌اوت) خواهد بود که بازیکن‌ها می‌توانند گوشی هوشمند خود را درون آن قرار دهند و اپ مخصوصی را که همراه این بازی برای پلتفرم‌های موبایلی عرضه می‌شود اجرا کنند.

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که مایلید تا این نسخه از بازی Fallout 4 را تهیه کنید، بهتر است قبل از پرداخت ۱۲۰ دلار بابت آن، مطمئن شوید که گوشی هوشمندتان درون پیپ‌بوی جا می‌شود.

طبق مطلبی که اخیرا در وبسایت Bethesda Blog منتشر شده است، پیپ‌بوی مخصوصی که به همراه این نسخه‌ از بازی ارائه می‌شود، از گوشی‌هایی مثل سامسونگ گلکسی ۴ و ۵،‌ آیفون ۴ و ۵ و ۶ و همچنین سایر گوشی‌هایی که دارای اندازه‌ی مشابه هستند پشتیبانی می‌کند، اما گوشی‌های بزرگتر مثل آیفون ۶ پلاس با اینکه می‌توانند اپ مخصوص بازی را اجرا کنند ولی درون قاب پیپ‌بوی جای نمی‌گیرند.

بتسدا اعلام کرده که در ساخت این نمونه از پیپ‌بوی سعی شده تا ابعاد آن با آنچه در بازی می‌بینیم هماهنگ و متناسب باشد، به همین خاطر است که امکان استفاده از گوشی‌های بزرگتر بر روی آن وجود ندارد.

Fallout 4 در تاریخ ۱۹ آبان ۹۴ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. نسخه‌های کنسولی بازی با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهند شد، در حالی که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی از این نظر با محدودیتی مواجه نیست.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده