نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

گزارش: جدول رده بندی بازی Batman: Arkham Knight در نسخه پلی استیشن 4 کار نمی کند

اگرچه بازی Batman: Arkham Knight قبل از انتشار روزهای بسیارخوبی را پشت سر می‌گذاشت، اما پس از انتشار بازی و با مشکلات بی حد و اندازه نسخه PC، سیل انتقادات به سمت این بازی روانه شد. حال در گزارشات جدید منتشرشده، کاربران اعلام کردند جدول رده‌بندی یا امتیازات این بازی که در بخش آنلاین وجود دارد کار نمی‌کند.

«برخی» از کاربران نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Batman: Arkham Knight که سعی دارند به جدول رده‌بندی این بازی دسترسی پیدا کنند، اعلام کرد به هیچ‌وجه این خصوصیت در بازی آن‌ها بارگذاری نمی‌شود.

اگرچه این مشکلات به هیچ‌وجه به نسخه رایانه‌های شخصی بازی نمی‌رسد، اما باز هم باعث ایجاد اختلالی در تجربه بازیکنان نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Batman: Arkham Knight شده است.

این مشکلات به بازی اصلی هم کشیده شده است. زمانی که در بازی چالشی را به اتمام می‌رسانید، صفحه رده‌بندی بازی نمایش داده نمی‌شود. این خصوصیت یکی از بخش‌های لذت‌بخش بازی است; زمانی که چالش را به اتمام می‌رسانید، سریعا می‌توانستید امتیازات خود با دوستانتان را مقایسه کنید.

این مشکل در بازی Mortal Kombat X، یکی دیگر از بازی‌های کمپانی برادران وارنر وجود داشت. برخی‌ها اعتقاد دارند این مشکل بدلیل سنگین‌شدن بیش از حد سرورها بوجود می‌آید. تنها چهار روز از انتشار Batman: Arkham Knight می‌گذرد و احتمالا به دلیل تجمع بیش از حد بازیکنان، سرورهای بازی سنگین شده است.

Batman Arkham Knight (1)

این مشکل تنها روی نسخه پلی‌استیشن 4 بازی تاثیر گذاشته و امیدواریم سریعا توسط سازندگان رفع شود.

وقایع  Batman: Arkham Knight یک سال پس از رخدادهای Batman: Arkham City اتفاق می‌افتد. با مرگ جوکر، تمام خلافکاران گاتهام به داخل شهر ریختند و با اتحاد خود تصمیم گرفتند یک بار برای همیشه از شر بتمن خلاص شوند. در این بین یک شخصیت جدید با نام شوالیه آرکام (Arkham Knight) وجود دارد که در حال حاضر هویتش برای همگان ناشناس است.

Batman: Arkham Knight که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است و پایانی بر سه‌گانه‌ی Batman Arkham به شمار می‌رود، در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲سه‌شنبه هفته گذشته) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد.

در طول روزهای آتی منتظر بررسی اختصاصی و ویژه بازی Batman: Arkham Knight در وبسایت زومجی باشید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده