نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

کونامی: خواستار نظرات شما برای نسخه PC بازی MGS 5: The Phantom Pain هستیم

پورت نسخه رایانه‌های شخصی بازی‌ها اخیرا با مشکلات زیادی مواجه بوده است. به عنوان مثال پورت بازی Batman: Arkham Knight تاحدی فاجعه بود که سازندگان مجبور به لغو فروش این نسخه شدند. با این حال کونامی دوست ندارد به این مشکلات برخورد کند و از طرفداران درخواست ارائه نظرات خود برای هرچه بهتر‌کردن پورت نسخه PC بازی  را کرده است. با زومجی همراه باشید.

رابِرت پیلِر، مدیر ارتباطات کونامی در فروم شبکه استیم از طرفداران درخواست ارائه نظرات خود را کرده است. درحالی که تمام نظرات ارائه‌شده در بازی قرار نخواهد گرفت، اما این کار نشان از تعهد کونامی برای ساخت یک بازی بدون‌ مشکل را دارد:

تا دو ماه دیگر نسخه رایانه‌های شخصی بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، بازی‌ای که ما مدت‌زمان زیادی است روی آن کار کردیم منتشر خواهد شد. درحالی که ما نهایت تلاش خود را برای ارائه یک تجربه خوب می‌کنیم و تمام نظرات مفید شما را می‌خوانیم، اما از شما تقاضا داریم نظرات و خصوصیاتی که دوست دارید در نسخه PC بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain مشاهده کنید را دراختیار ما قرار دهید.

اطمینان نمی‌دهیم تمام نظرات را در بازی قرار دهیم، اما این بازی برای شما وطرفداران متال‌گیر که دوست دارند تجربه‌ای فوق‌العاده از نسخه رایانه‌های شخصی بازی داشته باشند ساخته شده است.

من همیشه درمیان شما بوده‌ام و منتظر زمان مناسب برای گفتن حرف‌های خود بودم.

اگر خصوصیتی که خواستار آن بودید در بازی قرار نگرفت، سعی می‌کنیم دلیل آن را به شما توضیح دهیم.

از این‌که برای خواندن صحبت‌های من وقت گذاشتید تشکر می‌کنم و امیدوارم به زودی نظرات و درخواست‌های شما را برای هرچه بهترکردن Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain بشنوم.

Metal Gear Solid 5 The Phantom Pain

در این چند وقت اخیر دو مثال برای پورت نسخه PC بازی‌ها بوده است. مثال اول استودیویی مانند سی‌دی پراجکت رد و بازی The Witcher 3: Wild Hunt که یک عرضه تقریبا بدون مشکل را پشت سر گذاشتند و مثال دیگر بازی Batman: Arkham Knight و مشکلات بی حد و اندازه‌ی این بازی است.

امیدواریم Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در قسمت اول قرار بگیرد و در زمان عرضه، یک تجربه شگفت‌انگیز و بدون‌مشکل را به کاربران رایانه‌های شخصی ارائه دهد.

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain  که آخرین ساخته کوجیما در کمپانی کونامی و سری پرطرفدار متال‌گیر است، در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه کامپیوترهای شخصی دو هفته بعد از نسخه کنسولی بازی عرضه می‌شود.  همان‌طور که می‌دانید پس از انتشار این نسخه کوجیمای افسانه‌ای کونامی را ترک خواهد کرد و از این پس تیم دیگری روند تولید این سری را ادامه خواهد داد.

منبع:Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده