نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بازی موبایل Terminator Genisys برای تماشاگران این فیلم در سینما منتشر می‌شود

طرفداران مجموعه‌ی ترمیناتور می‌توانند امیدوار باشند که ماه آینده، هم‌زمان با اکران فیلم Terminator Genisys یک تجربه‌ی تعاملی جدید مرتبط با این فیلم را روی گوشی‌های هوشمند خود و در سالن سینما داشته باشند.

کمپانی پارامونت دیروز اعلام کرد که در برخی از سینماهای AMC IMAX در ایالات متحده، تماشاچی‌های فیلم Terminator Genisys می‌توانند قبل از شروع آن یک بازی جالب را روی گوشی‌ هوشمند خود انجام دهند.

این بازی بر اساس Terminator Genisys: Revolution که اخیرا برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است ساخته می‌شود و در نوع خود، اولین بازی موبایلی است که داخل سینماها انجام خواهد شد. در واقع این بازی افراد را تشویق می‌کند تا به جای خاموش کردن گوشی‌های خود در سالن سینما، آنها را روشن کنند. تماشاچی‌ها در این بازی به چهار تیم مختلف تقسیم می‌شوند و باید با هدف‌گیری و شلیک، روبات‌های ترمیناتور را که روی پرده‌ی سینما نشان داده می‌شوند نابود کنند.

این بازی تنها سه دقیقه طول می‌کشد و به اعضای تیمی که برنده شود یک پوستر مخصوص از فیلم تعلق می‌گیرد.

این بازی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر می‌شود و هم‌زمان با اکران فیلم Terminator Genisys در تاریخ ۱۰ تیر ۹۴ در سینماهای منتخب کشور امریکا قابل انجام خواهد بود.

منبع: The Verge


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده