نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

مزایای پیش‌خرید بازی Halo 5 را می‌توانید بدون پیش‌خرید کردن بازی بدست آورید

مانند اکثر بازی‌های امروزی، بازی Halo 5: Guardians هم محتویات انحصاری‌ای را برای خرده‌فروش‌ها معتبر درنظر گرفته است. خبر خوب این است که برای بدست آوردن این محتویات، حتما لازم نیست بازی را پیش‌خرید کنید. با زومجی و جز‌ئیات خبر همراه باشید.

با استفاده از خصوصیت REQ Packs بازی Halo 5: Guardians، می‌توانید محتویات اضافی بازی را از طریق پول رایج داخل بازی یا پولی که در دنیای واقعی استفاده می‌شود خریداری کنید.

زمانی که یکی از علاقه‌مندان در رابطه با مزایای پیش‌خرید بازی Halo 5: Guardians پرسید، جاش هولمز، یکی از مدیران استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز اعلام کرد «تمام بازیکنان می‌توانند محتویاتی که در مزایای  پیش‌خرید قرار دارند را بدست آوردند. اما با پیش‌خرید بازی بدون نیاز به انجام کارهای اعلام شده سریعا می‌توانید به این محتویات دسترسی پیدا کنید».

اگر دوست دارید در زمان خرید Halo 5: Guardians سریعا از محتویات پیش‌خرید بازی استفاده کنید، درادامه با یکدیگر نگاهی به محتویات انحصاری این بازی در زمان پیش‌خرید از خرده‌فروش‌های مختلف می‌اندازیم:

گیم‌استاپ: زره و کلاه کلاس هانتر، سلاح Battle Rifle با نشانه‌گیر لیزری و پوسته‌ی اسلحه‌ی Bloodthirst Battle Rifle

Halo 5 Guardians (4)

آمازون: اسلحه‌ی SMG با لوله‌ی دراز و پوسته‌ی اختصاصی این سلاح

Halo 5 Guardians (1)

بِست‌بای: مبلغ ۱۰ دلار پول رایج داخل بازی، سلاح Assault Rifle و پوسته‌ی از جنس فولاد این سلاح

Halo 5 Guardians (3)

فروشگاه مایکروسافت: اهدای ۱۰ دلار کارت هدیه که از زمان عرضه بازی تنها ۱۰ روز اعتبار دارد، سلاح Assault Rifle با سرنیزه قدرتمند و پوسته‌ی مخصوص این سلاح

Halo 5 Guardians (2)

والمارت: به احتمال بسیار زیاد  فروشگاه والمارت در اعلام مزایای پیش‌خرید بازی Halo 5: Guardians دچار اشتباه شده، چراکه با پیش خرید نسخه جدید هیلو از این فروشگاه، بسته الحاقی بازی The Evil Within به شما اهدا می‌شود!

90a4962dc0bcbb362f4d3ac682262b4e4c4e3e99.jpg__620x349_q85_crop_upscale

نظر شما در رابطه با مزایای پیش‌خرید بازی Halo 5: Guardians چیست؟‌ کدام یک از محتویات بیشتر چشم شما را گرفته است؟

بازی Halo 5: Guardians در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. پس از عرضه نسخه آزمایشی این بازی و نمایش گیم‌پلی بخش داستانی Halo 5: Guardians برای اولین بار در نمایشگاه E3 2015، استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز در حال انجام آخرین تنظیمات برای هر چه بهتر کردن بخش چندنفره بازی است.

منبع: Games Radar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده