نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

مراحل ساخت بازی Fallout 4 «اصولا» به اتمام رسیده است

شرکت بتسدا به خوبی رَگِ خواب گیمرها را می‌داند و با کارهای خود، بیشتر اوقات علاقه این گیمرها را نسبت به خود بیشتر می‌کند. شاید هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد زمانی که Fallout 4 رونمایی شود، تا چندسال دیگر شاهد عرضه آن باشیم، اما جالب است بدانید مراحل ساخت این بازی اصولا به اتمام رسیده است. با زومجی همراه باشید.

درحالی که هنوز پنج ماه به عرضه بازی Fallout 4 زمان باقی است (تنها خدا می‌داند چگونه این پنج ماه را پشت سر خواهیم گذاشت!)، مراحل ساخت این بازی «اصولا» به اتمام رسیده است و در این روزها سازندگان درحال انجام تنظیمات نهایی برای عرضه بازی در ماه نوامبر هستند.

پیت هاینز، رئیس بخش تبلیغات Fallout 4 گفته است آن‌ها دوست داشتند معرفی این بازی بیشتر از یک معرفی ساده باشد. بسیاری از شرکت‌ها و کمپانی‌ها برای ایجاد هیجان در اطراف بازی خود، چند سال زودتر بازی‌های خود را معرفی می‌کنند، اما زمانی که Fallout 4 معرفی شد،  مشخص شد تنها چند ماه با عرضه آن فاصله داریم:

احساس کردیم می‌توانیم این کار را انجام دهیم. اگر فکر می‌کردیم در این مدت زمان هیجان کافی را در اطراف بازی خود ایجاد نمی‌کنیم، زودتر به معرفی Fallout 4 می‌پرداختیم. ما احساس کردیم Fallout 4 آن‌قدر بازی بزرگی است که همین زمان برای ایجاد هیجان در گیمرها کافی است.

هاینز همچنین گفته است اعلام تاریخ انتشار بازی همزمان با اولین تریلر بازی برای آن‌ها «بسیار جالب و جذاب» بوده است.

با این خبر، دیگر شاهد هیچ تاخیری در عرضه بازی موردانتظار Fallout 4 نخواهیم بود و این بازی پس از سال‌ها انتظار، در تاریخ مقرر منتشر خواهد شد.

fallout4

وقایع Fallout 4 در شهر بوستن آمریکا اتفاق می‌افتد و براساس اطلاعات منتشرشده در کنفرانس بتسدا، این دومین باری است که بمب‌های اتمی به زمین اصابت کرده و در نتیجه همه‌چیز سخت‌تر از گذشته است.

شخصی‌سازی، انتخاب‌های بیشتر و دنیای بزرگ‌تر از خصوصیات نسخه جدید سری بازی‌های فال‌اوت است که تا مدت‌ها شما را سرگرم خود خواهد کرد.

اگر هنوز رونمایی کامل این بازی و تریلرهای منتشرشده را مشاهده نکردید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده ویدیوهای منتشرشده بازی Fallout 4 در کنفرانس بتسدا بپردازید.

بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده