نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

احتمال تاخیر در عرضه بازی Star Wars: Battlefront

برخلاف نمایش خوب بازی Star Wars: Battlefront در E3 2015 و هیجانی که در عرضه این بازی همزمان با اکران فیلم بزرگ Star Wars: The Force Awakens وجود دارد، اگر بازی Star Wars: Battlefront هنوز به صورت کامل آماده نشده باشد، کمپانی الکترونیک آرتز هیچ شکی برای ایجاد تاخیر در عرضه این بازی نمی‌کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

درطول مصاحبه اخیری که با پیتِر موور، یکی از مدیران الکترونیک آرتز انجام شده وی گفته است تاخیر انداختن در عرضه یک بازی بهتر از انتشار آن با مشکلات فراوان است:

اگر بازی به کیفیت نهایی خود نرسیده باشید، نمی‌توانید آن را عرضه کنید. اگر حتی قسمتی از Star Wars: Battlefront به درستی کار نکند، ما در ایجاد تاخیر در عرضه آن هیچ شکی نمی‌کنیم.

اما احتمالا این اتفاق برای Star Wars: Battlefront نخواهد افتاد. همین حالا بدون بروز هیچ‌گونه مشکلی ۴۰ نفر می‌توانند این بازی را انجام دهند، بنابراین در عرضه این بازی شاهد تاخیری نخواهیم بود.

الکترونیک آرتز سال گذشته اعلام کرد درس‌های خود را با عرضه غیر قابل‌قبول Battlefield 4 آموخته است و دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نخواهد کرد.

اگرچه الکترونیک آرتز این وعده‌ها را داده بود، اما Battlefield: Hardline، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های پرطرفدار بتلفیلد هم در زمان عرضه دارای مشکلات خاص بود. با این حال این مشکلات به هیچ‌وجه در حد و اندازه‌های Battlefield 4 نبودند.

Starwars-battlefront

موور گفته است عرضه Battlefield: Hardline برای آن‌ها کار «آسوده‌ای» نبوده است، اما در آن زمان الکترونیک آرتز از نگاه «کاربران» بهترین کار را انجام داده است.

امیدواریم هرطور که هست، استودیو دایس بازی دوست‌داشتنی Star Wars: Battlefront که نمایش بسایر چشم‌گیری در نمایشگاه E3 2015 داشت را بدون مشکل یا با «حداکثر» مشکلات عرضه کند.

بازی Star Wars: Battlefront تنها با بخش چندنفره آنلاین منتشر خواهد شد. بخش آنلاین، مانند نسخه‌های پیشین Battlefield از رقابت‌هایی با حضور بازیکنان زیاد پشتیبانی می‌کند. اگر ویدیو معرفی بسیار زیبای بازی را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده اولین تریلر Star Wars: Battlefront بپردازید.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این بازی حضور ویژه‌ای را در کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2015 داشته باشد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده