نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

ماموریت و یک دست لباس جدید در بسته‌های الحاقی رایگان این هفته بازی The Witcher 3

سازندگان بازی The Witcher 3: Wild Hunt به وعده‌های خود عمل کردند و باز هم بسته‌های الحاقی رایگان خود را طبق زمان‌بندی منتشر کردند. با زومجی همراه باشید تا با محتویات دو DLC جدید The Witcher 3: Wild Hunt آشنا شوید.

دو بسته‌ الحاقی جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt که یازدهمین و دوازدهمین محتویات رایگان این بازی هستند، یک ماموریت جدید برای کشتن هیولا و یک دست لباس جدید که برای منطقه اِسکِلیگا است را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه تصاویری که توسط استودیو سی‌دی پراجکت رد از این دو بسته الحاقی جدید منتشر شده است را تماشا خواهید کرد:

The Witcher 3 Wild Hunt

از زمان عرضه بازی The Witcher 3: Wild Hunt، تا به حال ده بسته الحاقی که شامل پوشش جدید برای گرالت، شخصیت یِنِفِر، یک ماموریت جدید و یک زره جدید برای اسب گرالت با نام روچ،  یک دسته کارت جدید برای بازی گوئنت و یک ماموریت جدید با نام «Fool’s Gold» به‌صورت رایگان بوده به این بازی اضافه شده است. هفته گذشته هم سی‌دی پراجکت رد با انتشار دو بسته الحاقی جدید یک ماموریت جدید با نام «Scavenger Hunt: Wolf School Gear»، لباس جدیدی را برای شخصیت گرالت به بازی اضافه کرد. اگر با دنیای ویچر آشنایی کامل داشته باشید، حتما می‌دانید زره‌هایی که با رنگ سبز و نام Legendary در بازی وجود دارند، بهترین نوع لباس‌هایی است که می‌توانید در بازی پیدا کنید. بسته الحاقی دیگر این بازی هم یک لباس جدید و بسیار زیبا را برای شخصیت تریس به بازی اضافه کرده است.

مانند سُنَت هر هفته سی دی پراجکت رد، احتمالا پنج‌شنبه شب شاهد عرضه این دو بسته الحاقی جدید که به شخصه برای آن‌ها بسیار هیجان‌زده هستم باشیم.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt روز ۱۹ می سال جاری (۲۹ اردیبهشت) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شد و توانست مورد تحسین منتقدان قرار گیرد. زومجی نیز با تمجید از این بازی، امتیاز ۹.۵ را به آن اختصاص داد. 

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده