// سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

ساخت برنامه همراه موبایل بازی The Division لغو شد

کمپانی یوبی‌سافت قصد داشت تا به همراه بازی Tom Clancy's The Division یک برنامه‌ی همراه مخصوص موبایل نیز ارائه کند که به بازیکنان اجازه می‌داد از راه دور با هم تیمی‌های خود ارتباط برقرار کرده و حتی در بازی به آن‌ها کمک کنند. متاسفانه یا خوشبختانه این قابلیت از بازی حذف شده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

یکی از نمایندگان استودیوی مسیو در گفتگویی با وبسایت آی‌جی‌ان تایید کرد که عرضه‌ی این برنامه همراه لغو شده است چرا که وجودش باعث می‌شد تعادل موجود در گیم‌پلی بازی برهم خورده و پایه‌ی همکاری تیمی و رقابتی در بازی را از بین می‌رفت.

البته چنین ادعایی نسبتا قانع کننده به نظر می‌رسد زیرا قابلیت کنترل از راه دور به شدت می‌تواند برای برخی از بازیکنان کارآمد باشد. به طور کلی ایده‌ی برنامه‌ی همراه این بود که به بازیکنان اجازه می‌داد بدون نیاز به راه اندازی پلتفرم بازیِ خود به وسیله‌ی موبایل یک پهباد را از راه دور کنترل کرده و به همراه هم تیمی‌هایشان وارد بازی شوند. این پهباد قابلیت این را داشت که از بالا به سوی دشمنان شلیک کرده یا به صورت معجزه آسایی خط سلامتی هم تیمی‌ها را پر کند.

در ادامه می‌توانید تریلر دو سال پیش که نحوه‌ی کارکرد این برنامه‌ی همراه را توضیح می‌داد، مشاهده کنید.

بازی The Division قرار است در تاریخ هجدهم اسفند ماه سال جاری بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. نسخه‌ی بتای بازی نیز امسال به صورت انحصاری بر روی ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده