// دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

کارگردان Fallout 4 اعتقاد دارد GTA V الهام بخش بازیشان بوده است

تاد هاوارد یکی از کارگردانان ارشد بازی‌های کمپانی بتسدا اخیرا در طی مصاحبه‌ای اطلاعات بیشتری از بازی Fallout 4 به اشتراک گذاشته و همچنین توضیح داده است که چه چیزی بیش از همه به آن‌ها در ساخت این دنیای عظیم و آزاد الهام داده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

تاد هاوارد در طی این مصاحبه اعلام کرد تیم آن‌ها در ساخت بازی به شدت از آخرین ساخته‌ی کمپانی راک استار یعنی GTA V الهام گرفته است. اعضای استودیو به شدت آن حس بازی که به شما اجازه می‌داد «هر کجا بروید و هر کاری که خواستید انجام دهید» را به شدت دوست داشته و قصد دارند همان حس را در دنیای Fallout 4 نیز بازسازی کنند. تاد هاوارد در ادامه گفت:

خوب ما همیشه در بازی‌هایمان قصد داشتیم که به شما آزادی مطلق بدهیم. بنابر این وقتی که من به چند سال گذشته نگاه می‌کنم به نظرم بازی GTA V به خوبی تمام در راهی که ما قصد طی کردنش را داریم موفق شود. من همیشه به آن بازی نگاه کرده و با خود می‌گویم «واو، واقعا نمی‌دانم چگونه همچین چیزی را ساخته‌اند.»

تیم ما نیز دقیقا سعی دارد چنین چیزی را بسازد. آن حس معروف که به شما اجازه می‌دهد هر کجا که خواستید بروید و هر کاری که خواستید انجام دهید. بازی GTA V این حس را به خوبی منتقل می‌کند. این بازی با قراردادن شما در دنیای عظیم خود به شما نقش کارگردان را می‌دهد. همیشه به بازیکن در انجام کارهایش جواب مثبت می‌دهد و این دقیقا همان چیزی است که ما درحال انجام آن هستیم. بدون شک GTA V یک پدیده است.

البته باید گفت که فقط تاد هاوارد و تیمش از این بازی الهام نگرفته‌اند، بلکه تمامی سازندگانی که قصد دارند یک بازیِ دنیای باز را خلق کنند می‌توانند از این ساخته‌ی راک استار درس‌های زیادی یاد بگیرند.

gta5_pc_pre_launch_7

بازی GTA V اولین بار در سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه شد و از آن زمان تا به حال توانسته ۵۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد. کمپانی راک استار نیز به صورت مداوم بازی را با عرضه‌ی بروزرسانی‌های رایگان پشتیبانی می‌کند.

ما نیز امیدواریم که این مجموعه به موفقیت خود ادامه داده و در آینده تجربه‌های خارق العاده دیگری را نیز برایمان خلق کند.

از طرف دیگر بازی Fallout 4 نیز آنچنان از ما دور نیست، بلکه کمپانی بتسدا قصد دارد طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در تاریخ نوزدهم آبان ماه سال جاری آن را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه کند. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده