// دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

نسخه‌ی اندروید بازی موبایلی Fallout Shelter طی چند ماه آینده عرضه خواهد شد

کمپانی بتسدا تایید کرد که نسخه‌ی اندرویدی بازی موبایلی Fallout Shelter در دست ساخت قرار دارد اما نباید به این زودی‌ها منتظرش بود. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

این کمپانی در حساب توییتر خود اعلام کرد که امیدوار است اولین نسخه‌ی موبایلی از مجموعه‌ی Fallout در طی چند ماه آینده بر روی دستگاه‌های اندرویدی نیز عرضه شود. دارندگان سیستم عامل‌های iOS هم اکنون می‌توانند این بازی را به راحتی از فروشگاه اپل به صورت رایگان دانلود کنند.

بازی Fallout Shelter توانست حضور پر سر و صدایی داشته باشد و در اولین هفته با پشت سر گذاشتن بازی «Candy Crush Saga» در رتبه‌ی اول پر طرفدارترین بازی‌های فروشگاه اپل قرار گیرد.

این بازی که در کنفرانس E3 کمپانی بتسدا معرفی شد بدون تاخیر خاصی همان روز روانه‌‎ی بازار گردید. آرش عیاری از تیم زومجی نیز نقد و بررسی کاملی از این بازی منتشر کرده که بخشی از نقد به این شرح است:

Fallout Shelter یک بازی خوش‌ساخت برای دستگاه‌های موبایل است که با استفاده مینیمال از المان‌های سری Fallout می‌تواند به یک تجربه لذت‌بخش و البته اعتیادآور برای علاقه‌مندان به این سری تبدیل شود. حتی اگر طرفدار Fallout هم نباشید، Shelter با روند جالب و اعتیادآور به همراه عدم نیاز به اینترنت و البته پول هنگفت! می‌تواند یک بازی لذت‌بخش باشد. بازی که می‌توانید همه جا آن را بازی کنید و والت‌های معروف سری Fallout را همیشه در جیب خود داشته باشید! 

برای خواندن ادامه‌ی بررسی با زومجی همراه باشید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده