نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

تماشا کنید: Vampyr، بازی جدید سازندگان Life Is Strange و Remember Me

استودیوی فرانسوی دونت‌ناد که سابقاً بازی‌ محبوب Remember Me را عرضه کرده و هم‌اکنون هم در حال ساخت قسمت‌های پایانی Life Is Strange است، بازی جدیدی در E3 2015 در سبک نقش‌ آفرینی معرفی کرده که در ادامه تیزر آن را مشاهده می‌کنید.

Vampyr برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر می‌شود و از موتور بازیسازی آنریل انجین ۴ استفاده کرده است.

داستان بازی اوایل قرن بیستم و در بریتانیا می‌گذرد، جایی که یک ویروس آنفولانزای کشنده‌ی اسپانیایی شهر را به هم می‌ریزد و خون‌آشام‌ها هم شب‌ها به دنبال طعمه‌ای برای خود می‌گردند. در این بازی کنترل شخصیتی به نام جاناتان رید را خواهیم داشت، جراح نظامی که بعد از برگشتن از جنگ تبدیل به خون‌آشام می‌شود.

بازیکنان در طول بازی در لندن گشت و گذار می‌کنند، مأموریت‌های گوناگون انجام می‌دهند و تصمیم می‌گیرند که چه کسی را به عنوان شام شب خود انتخاب کنند. دونت‌ناد در مورد این ویژگی می‌گوید:

قطعاً تمام شخصیت‌های داخل بازی یک قربانی بالقوه برای عطش خون‌آشامی شما هستند. با دقت عادت‌های رفتاری قربانی خود را بررسی کنید، رابطه‌ی او با دیگر شخصیت‌ها را بشناسید و برای غذا خوردن بدون دیده شدن، استراتژی بچینید: آن‌ها را گمراه کنید، عادات روزانه‌شان را تغییر دهید و یا مطمئن شوید به یک کوچه‌ی تاریک روانه خواهند شد.

مبارزات بازی Vampyr شامل مبارزات تن به تن، مکانسیم‌های تیراندازی و قابلیت‌های ماوراطبیعه‌ی خون‌آشام‌ها خواهد بود که به شما کمک می‌کند علاوه بر طعمه‌های خود، بر دیگر خون‌آشام‌ها نیز غلبه کنید. گیمرها همچینین قادر خواهند بود اسلحه‌های مورد نیاز خود را به لطف سیستم کامل ساخت و ساز بازی بسازند و از آیتم‌هایی که از دشمنان به دست می‌آورند استفاده کنند.

بازی Vampyr توسط شرکت فوکس هوم اینتراکتیو در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده