نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۰

تایید شد: وجود سیستم پرداخت درون برنامه‌ای در بازی MGS 5: The Phantom Pain

قبل از شروع نمایشگاه E3 شایعاتی مبنی بر وجود سیستم پرداخت درون برنامه‌ای در بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain منتشر شد که توسط کونامی تایید نشدند. حال در جریان این نمایشگاه این کمپانی ژاپنی وجود این سیستم را در بازی تایید کرده است. با زومجی همراه باشید.

سیستم پرداخت درون برنامه‌ای که به اصطلاح microtransactions نامیده می‌شود، سیستمی است که در آن بازیکنان می‌توانند با پرداخت پول واقعی در بازی، از بعضی قابلیت‌های گیم‌پلی میان‌بر بزنند!

سخنگوی کونامی زمانی که پشت درهای بسته نمایش جدیدی را از Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain به اهل رسانه نشان می‌داد، در رابطه با این سیستم گفت:

درحالی که سیستم پرداخت درون برنامه‌ای در بازی وجود دارد، ما به دقت بالانسی را در بازی ایجاد کردیم که بدون استفاده یا در زمان استفاده از این خصوصیت تجربه‌ای لذت‌بخش داشته باشید. در بازی هیچ‌گونه روند پول‌دادن و برنده‌شدنی وجود ندارد. مطمئن باشید تمام آیتم‌های بازی، سلاح‌ها و ماموریت‌ها بدون پرداخت یک دلار برای تمام خریداران بازی در دسترس است.

به دلیل این‌که Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain بازی بسیار بزرگی است و برای کاوش در آن و بدست آوردن تمام خصوصیات به زمان زیادی احتیاج دارید، تصمیم گرفتیم سیستم پرداخت درون برنامه‌ای را برای کسانی که زمان کافی برای انجام این‌گونه کارها ندارند را در بازی قرار دهیم. در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در رابطه با روند کارکردن این سیستم در اختیارتان قرار می‌دهیم.

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain  که آخرین ساخته کوجیما در کمپانی کونامی و سری پرطرفدار متالگیر است، در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه کامپیوترهای شخصی دو هفته بعد از نسخه کنسولی بازی عرضه می‌شود.  همان‌طور که می‌دانید پس از انتشار این نسخه کوجیمای افسانه‌ای کونامی را ترک خواهد کرد و از این پس تیم دیگری روند تولید این سری را ادامه خواهد داد.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده