نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

امکان انتخاب راننده ی زن در بازی Forza Motor Sport 6

استودیو‌ی Turn 10 قصد دارد تا در بازی جدید خود Forza Motorsport 6، امکان انتخاب بین رانندگان مونث را به بازی‌کنندگان بدهد. آیا اضافه کردن شخصیت‌های مونث می‌تواند رضایت این قشر را به دنبال داشته باشد؟ در ادامه با زومجی همراه باشید.

بیل گیس، کارگردان خلاق بازی Forza Motorsport 6، در مصاحبه‌ای با سایت IGN در حاشیه‌ی کنفرانس E3 2015 گفت که در این بازی بازی‌کنندگان قادر خواهند بود که جنسیت راننده را از بین رانندگان زن و مرد، خودشان انتخاب کنند.

گیس در این مصاحبه گفت:

در هفته‌ی گذشته شاهد بودیم که چه تعداد زیادی از بازی‌کنندگان زن برای تماشا‌ی کنفرانس ایکس‌باکس و بازی Forza به نمایشگاه آمده بودند. پس برای ما اهمیت دارد که از این جمعیت استقبال کرده و اجازه دهیم تا آنها خودشان را در بازی {Forza Motorsport 6} نشان دهند.

اضافه کردن آواتار‌های مونث در مجموعه‌ی Forza برای اولین بار است که اتفاق می‌افتد، اما برای مایکروسافت این اتفاق جدیدی نیست. پیش از این بازی Project Gotham Racing 4، محصول 2007 وساخت شرکت انگلیسی Bizzare Creation، نیز به بازیکنان اجازه می‌داد تا بین آواتار‌های زن و مرد انتخاب کنند.

مایکروسافت این هفته اعلام کرد که بازی جدید استودیوی Turn 10 که به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس‌وان عرضه می‌شود، در ۲۴ شهریور منتشر خواهد شد.

پیش از این الکترونیک‌آرتز فوتبال بانوان را نیز به بازی FIFA 16 اضافه کرده بود.

نظر شما چیست؟ آیا اضافه کردن شخصیت‌های مونق می‌تواند رضایت این قشر از گیمرها را به دنبال داشته باشد؟ گیمر‌های زن چه تعدادی از گیمر‌های ایران را تشکیل می دهند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده