نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۲

تصاویر جدید و باکیفیت بازی Until Dawn را مشاهده کنید

به تازگی سونی چند تصویر کاملا جدید از Until Dawn، بازی اختصاصی کنسول پلی‌استیشن 4 را منتشر کرد. برای مشاهده‌ی این تصاویر که دارای رزولوشن بالایی هستند با زومجی همراه باشید.

این تصاویر در اندازه‌ی بسیار بزرگی منتشر شده‌اند، طوری که به نظر می‌رسد برای چاپ مورد استفاده قرار می‌گیرند. با اینکه ویژگی‌های گیم‌پلی Until Dawn در قالب این عکس‌ها قابل مشاهده نیست، اما با نگاه به آنها می‌توانیم به کیفیت‌ بافت‌ها،‌ نورپردازی و همچنین طراحی دقیق چهره‌ی شخصیت‌های بازی پی ببریم.

در گالری زیر می‌توانید پنج تصویر منتشر شده از Until Dawn را با کیفیت بالا مشاهده کنید. البته ما سعی کرده‌ایم تا رزولوشن تصاویر را کمی پایین‌تر بیاوریم تا از حجم‌شان کاسته شود و راحت‌تر بتوانید آنها را ببینید.

Until Dawn یک بازی ماجراجویی ترسناک است که توسط استودیوی سوپرمسیو گیمز ساخته می‌شود. این بازی ابتدا قرار بود برای کنسول پلی‌استیشن 3 عرضه شود، اما سونی سال گذشته اعلام کرد Until Dawn را به طور اختصاصی برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌کند. این بازی داستان یک گروه هشت نفره را دنبال می‌کند که طی یک سفر تفریحی به کلبه‌ای در کوهستان می‌روند، اما همه چیز برخلاف تصور آنان اتفاق می‌افتد.

Until Dawn در تاریخ ۳ شهریور امسال برای بازیکنان امریکای شمالی و پس از آن برای سایر گیمرهای جهان عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده