نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۱

با اپ جدید سامسونگ از بازی‌هایتان روی گوشی‌های گلکسی ویدئو تهیه کنید

سامسونگ به تازگی یک اپ (برنامه) جالب را برای گوشی‌های سری گلکسی خود منتشر کرده است که به صاحبان این گوشی‌ها امکان می‌دهد تا بتوانند از گیم‌پلی بازی‌هایشان ویدئوهای باکیفیت تهیه کنند. Game Recorder+ نام این اپ جدید است.

این اپ امکانات کاربردی زیادی را در اختیار استفاده‌کنندگان می‌گذارد؛ برای مثال این قابلیت وجود دارد تا بتوانید از طریق میکروفون و دوربین جلوی گوشی خود، روی ویدئویی که از بازی‌ها تهیه می‌کنید، تصویر و صدای خودتان را قرار دهید و هر جا که لازم می‌بینید در مورد ویدئو توضیحاتی را بیان کنید. همچنین اگر Galaxy S6 یا Galaxy S6 edge داشته باشید می‌توانید صدای بازی‌ها را به طور مستقیم از منبع ضبط کنید. علاوه بر این با استفاده از ویژگی دیگر این اپ قادر خواهید بود تا ویدئوهای تهیه شده را مستقیما روی یوتیوب آپلود کنید تا دوستان و سایر مردم دنیا نحوه‌ی بازی کردن شما را ببینند؛ این گزینه برای افرادی که به ساخت راهنمای قدم به قدم از بازی‌ها علاقه دارند می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد. Game Recorder+ حتی این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید بازی‌های خود را برای اجرای روان‌تر بهینه‌سازی کنید.

samsung-game-recorder-screenshots

سازندگان این اپ اعلام کرده‌اند که تمام بازی‌های گوگل‌پلی و همچنین گلکسی‌اپس توسط Game Recorder+ پشتیبانی می‌شوند. اگر آیکون بازی‌های نصب شده‌ روی گوشی خود را درون این برنامه مشاهده نکردید می‌توانید به صورت دستی از فهرست برنامه‌ها و بازی‌ها آنها را اضافه کنید و سپس به تهیه‌ی ویدئو‌های مختلف از گیم‌پلی بازی مورد علاقه‌ی خود مشغول شوید.

نحو‌ه‌ی کار کردن با Game Recorder+ بسیار آسان است؛ پس از اجرای برنامه یک دکمه‌ی قرمز رنگ را در پایین صفحه‌ی اصلی آن مشاهده می‌کنید که از آن برای شروع یا خاتمه‌ی عملیات ضبط ویدئو استفاده می‌شود. امکان تنظیم رزولوشن ویدئو، کیفیت صدا و گزینه‌های مربوط به یوتیوب نیز در برنامه وجود دارد. شما حتی می‌توانید بازی‌های خود را از داخل این اپ اجرا کنید و با استفاده از حالت «ضبط سریع»، بدون هیچ دردسر و معطلی از ابتدا تا پایان بازی را به طور کامل ضبط کنید.

در گالری زیر چند تصویر از نحوه‌ی اجرا و عملکرد Game Recorder+ را مشاهده می‌کنید.

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم این برنامه مخصوص گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ است. اگر به دنبال یک اپ مشابه برای سایر گوشی‌های اندرویدی هستید می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Android Central


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده