سونی همچنان به توسعه بازی‌های آنلاین و لایو سرویس ادامه می‌دهد

شنبه 6 تیر 1405 - 12:59
مطالعه 1 دقیقه
نشستن دور میز شخصیت‌های بازی Concord
سونی با وجود عملکرد ناموفق برخی آثار لایو سرویس، همچنان قصد دارد با توسعه بازی‌های جدید، بازار این حوزه را احیا کند.
تبلیغات

شرکت سونی قصد دارد با تکیه بر محتوای تولیدی استودیوهای داخلی و شرکای تجاری خود، رویکرد جدیدی را برای توسعه بازی‌های سرویس‌محور در پیش بگیرد. این تصمیم در حالی اتخاذ می‌شود که بازی‌های پیشین این شرکت در این سبک، نتایج مورد انتظار را کسب نکرده‌اند.

به‌گزارش اینسایدر گیمینگ، هیدئاکی نیشینو، رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، در مصاحبه‌ای با فامیتسو اعلام کرد که این شرکت همچنان به پتانسیل بازی‌های سرویس‌محور برای جذب مخاطبان در سطح جهانی باور دارد.

نیشینو در این باره گفت:

«هدف ما احیای بازار از طریق محتوای تولیدی استودیوهای داخلی و همچنین آثار سایر استودیوها است.»

سونی علاوه بر بازاریابی برای بازی‌های آینده، در حال بررسی روش‌هایی برای بهبود و پشتیبانی بلندمدت از بازی‌های فعلی خود است. نیشینو تاکید کرد که ارائه مداوم محتوای جدید برای این سبک از بازی‌ها حیاتی است، چرا که این حوزه همچنان برای بسیاری از توسعه‌دهندگان تجربه‌ای نو محسوب می‌شود.

این مقام ارشد سونی تایید کرد که بازی‌های تک‌نفره همچنان به عنوان اولویت اصلی استودیوهای داخلی باقی می‌مانند. در مقابل، برای بازی‌های چندنفره و سرویس‌محور، پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵ و کامپیوتر به عنوان بسترهای اصلی انتشار در نظر گرفته شده‌اند.

نظر شما درباره استراتژی جدید سونی برای توسعه بازی‌های سرویس‌محور چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

تبلیغات

نظرات