آیا بازی Marvel’s Wolverine دیسک فیزیکی خواهد داشت؟
خرید نسخه فیزیکی یک بازی باید به این معنی باشد که وجود دیسک درون جعبه امری کاملا بدیهی است. با این حال اتفاقات اخیر همه ما را به این فکر انداخته که آیا رسانههای فیزیکی هنوز هم اهمیتی دارند یا خیر؛ تا جایی که استودیوی اینسامنیاک گیمز مجبور شده است به این نگرانیها در خصوص بازی Marvel’s Wolverine پاسخ دهد. این خبر که GTA 6 بدون دیسک در نسخه فیزیکی عرضه خواهد شد زنگ خطری جدی است و این سوال اکنون در حال سرایت به بقیه بازیها است.
به نقل از اینسایدرگیمینگ، شرکت راکاستار گیمز با این تصمیم، کلکسیونرهای نسخههای فیزیکی را به حالت آمادهباش و وضعیت قرمز درآورده است. این شرکت تصمیم گرفته راه نینتندو را دنبال کند؛ یعنی عرضه یک بازی فیزیکی که درون جعبهاش فقط یک کد دیجیتالی قرار دارد؛ نه دیسک یا کارتریج.
بازی GTA 6 نیز همین رویه را دنبال خواهد کرد؛ هرچند شایعاتی وجود دارد که نشان میدهد نسخه دیسکی GTA 6 احتمالا در دسامبر ۲۰۲۶ (آذر/دی ۱۴۰۵) عرضه خواهد شد. همین موضوع باعث شد تا کاربری در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از اینسامنیاک گیمز بپرسد: «آیا این بازی فیزیکی خواهد بود یا فقط یک کد درون جعبه است؟» حساب کاربری استودیوی اینسامنیاک گیمز که در پاسخگویی بسیار فعال است، در جواب گفت: «نسخه فیزیکی شامل دیسک درون جعبه خواهد بود.»
نظر شما در اینباره چیست؟ آیا شما بازی Marvel’s Wolverine را پیشخرید کردهاید؟