اولین بستهالحاقی Assassin’s Creed Black Flag Resynced لو رفت
به نقل از وبسایت EGW News، کمی بیش از دو هفته تا انتشار یکی از موردانتظارترین ریمیکهای سال ۲۰۲۶ یعنی بازی Assassin's Creed Black Flag Resynced باقی مانده است. یوبیسافت رسما اعلام کرده که مراحل توسعه بازی به پایان رسیده است و استودیو در حال حاضر روی پولیش نهایی تمرکز دارد تا بازی در بهترین حالت ممکن به دست طرفداران برسد.
هنگامی که این بازی در آوریل امسال به طور رسمی معرفی شد، یوبیسافت تایید کرد که بازی فاقد هرگونه محتوای الحاقی از جمله بخشهای داستانی یا حالت چندنفره خواهد بود؛ موضوعی که پیشتر افشاگران نیز به آن اشاره کرده بودند. اگرچه به نظر میرسد توسعهدهندگان درباره عدم وجود بخش چندنفره صادق بودهاند، اما اکنون تردیدهایی در مورد بستههای الحاقی ایجاد شده است.
یک افشاگر معروف به نام intercelluar که پیش از این اطلاعاتی را درباره ریمیک بلک فلگ لو داده بود، تصویری منسوب به اولین بستهالحاقی این بازی را در صفحه ایکس (توییتر سابق) خود به اشتراک گذاشته است. این تصویر ادوارد کنوی را با ظاهری آتشین نشان میدهد که برای اتمسفر این بازی کمی غیرعادی به نظر میرسد. با این حال یوبیسافت در نسخههای قبلی نیز اسکینهای مشابهی را منتشر کرده بود؛ بنابراین تکرار این رویکرد در نسخه Resynced چندان عجیب نیست.
با این حال یوبیسافت هنوز هیچ بیانیه رسمی درباره عرضه محتوای الحاقی برای این بازی منتشر نکرده است. این بازی در تاریخ ۱۹ تیر ۱۴۰۵ (۱۰ جولای ۲۰۲۶) برای پلتفرمهای پیسی، ایکس باکس سری ایکس | اس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. نظر شما درباره این بستهالحاقی چیست؟