ماد چندنفره بازی The Last of Us 2 معرفی شد
به نقل از اینسایدرگیمینگ، بخش Factions هنوز هم یکی از بهترین و دستکمگرفتهشدهترین حالتهای چندنفره در دنیای ویدیو گیم است. استودیوی ناتی داگ در زمان عرضه بازی The Last of Us Part 2 تصمیم گرفت این بخش را حذف کند و ما نیز هرگز موفق به تجربه آن افزونه پس از عرضه که مدتها منتظرش بودیم نشدیم؛ اما حالا این اتفاق به شکل دیگری در حال رخ دادن است.
ناتی داگ در زمان انتشار نسخه دوم تصمیم به حذف حالت Factions گرفت؛ تصمیمی که برای طرفداران ویرانکننده بود؛ هرچند که خوشبختانه حداقل یک بازی اصلی فوقالعاده برای لذت بردن داشتیم. با این حال توسعه یک بخش چندنفره تایید شد و کارهای ساخت آن برای مدتی در جریان بود تا اینکه پروژه The Last of Us Online درست ۲۴ ساعت پیش از رونمایی رسمی لغو شد.
اگر هنوز هم در حسرت تجربه بخش آنلاین در نسخه دوم این بازی هستید، این قابلیت قرار است به صورت غیررسمی در اختیارتان قرار بگیرد. کانال یوتیوب Speclizer به تازگی یک ویدیو ۲۵ دقیقهای از گیمپلی پروژهای تحت عنوان ماد چندنفره بازی The Last of Us 2 منتشر کرده است.
پخش از رسانه
پیشرفت پروژه شگفتانگیز به نظر میرسد و در توضیحات این ویدیو آمده است که سپتامبر ۲۰۲۶ (شهریور/مهر ۱۴۰۵) بازه زمانی انتشار این ماد خواهد بود. البته اگر از کاربران پلی استیشن هستید، شانس تجربه این ماد را نخواهید داشت؛ چرا که این نسخه صرفا برای کامپیوتر عرضه میشود. بخش چندنفره به شکلی روان و یکپارچه در منو و هاب اصلی بازی جاگذاری شده است و همانطور که از یک بخش مولتیپلیر انتظار میرود، از محیطها و تجهیزات دنیای The Last of Us 2 بهره میبرد.
محبوبیت حالت Factions هرگز کمرنگ نشده است؛ تا جایی که توسعهدهندگان ناتی داگ محتوای لغو شده پروژه The Last of Us Online را بهترین بازی چندنفره توصیف کرده بودند. اگر از کاربران پیسی هستید، این ماد امیدوارکننده میتواند تا حدودی حسرت شما را جبران کند. نظر شما چیست؟