بازیکنان Halo روی پلی استیشن ۵ به اکانت مایکروسافت نیاز خواهند داشت

شنبه 30 خرداد 1405 - 22:30
مطالعه 3 دقیقه
بازی Halo: Campaign Evolved
بازی Halo: Campaign Evolved روی پلی استیشن ۵ برای اجرا به اکانت مایکروسافت و گیمر‌تگ ایکس باکس نیاز خواهد داشت.

به نقل از وب‌سایت اینسایدرگیمینگ، در حالی که مجموعه بازی‌های Halo برای اولین‌بار در تاریخ خود آماده ورود به پلتفرم پلی استیشن می‌شود، توسعه‌دهندگان بازی پیش‌نیازهای کاربران پلی استیشن ۵ برای تجربه نسخه ریمستر Halo: Combat Evolved را مشخص کرده‌اند. این خبر از طریق بخش پرسش و پاسخ جدیدی در وب‌سایت Halo Waypoint به اشتراک گذاشته شده است.

توسعه‌دهندگان در پرسش و پاسخ ژوئن ۲۰۲۶ (خرداد ۱۴۰۵) تأیید کردند که کاربران فارغ از پلتفرم انتخابی خود، باید یک حساب کاربری مایکروسافت و یک گیمرتگ ایکس باکس داشته باشند تا آن را به حساب پلی استیشن یا استیم خود متصل کنند. این اقدام امکان بازی بین‌پلتفرمی و انتقال پیشرفت‌ها را فراهم می‌کند. جزئیات دیگری نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید بخوانید:

«بله، دقیقا مشابه روندی که امروزه برای بازی‌های Halo: The Master Chief Collection و Halo Infinite جهت تضمین انتقال روان پیشرفت‌ها در پلتفرم‌های مختلف انجام می‌دهید، برای بازی Halo: Campaign Evolved نیز بدون توجه به پلتفرمی که روی آن بازی می‌کنید، به حساب کاربری مایکروسافت و گیمرتگ ایکس باکس نیاز خواهید داشت. این امر هم بازی بین‌پلتفرمی و هم انتقال پیشرفت‌ها را ممکن می‌کند. چند نکته اضافی که باید برای روز عرضه به یاد داشته باشید عبارتند از:

  • ایکس باکس سری ایکس | اس: اگر روی کنسول ایکس باکس به صورت اسپلیت اسکرین بازی می‌کنید، بازیکن دوم نیز به یک حساب کاربری مجزای مایکروسافت نیاز خواهد داشت. اگر مایل به بازی کوآپ آنلاین هستید، به اشتراک فعال ایکس باکس گیم پس نیاز دارید.
  • پلی استیشن ۵: اگر روی پلی استیشن ۵ به صورت اسپلیت اسکرین بازی می‌کنید، هر دو حساب کاربری باید دارای اشتراک پلی استیشن پلاس بوده و به یک حساب مایکروسافت متصل باشند. داشتن اشتراک‌های فعال پلی استیشن پلاس، دسترسی به بازی کوآپ آنلاین را نیز فراهم می‌کند.
  • استیم: اگر از طریق استیم بازی می‌کنید، باید حساب خود را به اکانت مایکروسافت متصل کنید.»

اگر می‌خواهید بلافاصله در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۲۶ (۶ مرداد ۱۴۰۵) وارد بازی شوید، پیشنهاد می‌کنیم از قبل یک حساب مایکروسافت و ایکس باکس بسازید تا پس از قرار دادن دیسک در دستگاه، در زمان خود صرفه‌جویی کنید. پیش‌فروش Halo: Campaign Evolved از تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۶ (۱۷ خرداد ۱۴۰۵) آغاز شده و قرار است این بازی در تاریخ ۶ مرداد ۱۴۰۵ روانه بازار شود. این اولین باری خواهد بود که شوتر اختصاصی و نمادین ایکس باکس روی پلتفرم پلی استیشن در دسترس قرار می‌گیرد.

این بازی پیش از آنکه ایکس باکس در رویکرد خود نسبت به بازی‌های انحصاری تجدیدنظر کند، برای پلتفرم سونی تایید شده بود. بر اساس استراتژی جدید، بازی‌های مشخصی مانند Gears of War: E-Day در آینده همچنان در انحصار کنسول‌های ایکس باکس باقی خواهند ماند. نظر شما چیست؟

تبلیغات

نظرات