آرتور مورگان در ابتدا در بازی Red Dead Redemption 2 قرار بود زشتتر باشد
به نقل از Tech4Gamers، آرتور مورگان بدون تردید یکی از خوشپرداختترین و محبوبترین شخصیتهای تاریخ بازیهای ویدیویی بهحساب میآید. بسیاری از بازیکنان حتی او را یکی از بهترین شخصیتهای تاریخ این مدیوم میدانند. بیشتر گیمرها این هفتتیرکش افسانهای را بهخاطر شخصیتپردازی عمیق و مسیر تحول درخشانش در بازی Red Dead Redemption 2 میشناسند.
نکتهای که کمتر به آن اشاره میشود، ظاهر جذاب آرتور مورگان است؛ ظاهری که بهخوبی با روحیات، درونمایه شخصیتی و دنیای خشن بازی هماهنگ شده است. بااینحال جالب است بدانید که طراحی اولیه این شخصیت چندان جذاب نبوده است. براساس تصاویر مفهومی اولیه منتشر شده، طراحی ابتدایی آرتور مورگان در مقایسه با نسخه نهایی بازی Red Dead Redemption 2 فاصله قابلتوجهی دارد.
هرچند این کانسپت آرت را نمیتوان زشت توصیف کرد، اما در مقایسه مستقیم با نسخه نهایی، جذابیت بسیار کمتری دارند. به همین دلیل میتوان گفت راک استار در مراحل ابتدایی توسعه، آرتور را شخصیتی خشنتر و کمجذابتر در بازی Red Dead Redemption 2 در نظر داشته است و در ادامه با ایجاد تغییرات اساسی، به طراحی ماندگاری رسیده که امروز میشناسیم.
اهمیت این موضوع از آنجا میآید که آرتور مورگان یکی از شناختهشدهترین شخصیتهای دنیای بازی است و دانستن اینکه در ابتدا قرار بوده ظاهر متفاوتی داشته باشد، نکتهای قابلتوجه بهحساب میآید. در تصاویری که کاربران ردیت منتشر کردهاند، مقایسهای واضح میان طراحی مفهومی و نسخه نهایی آرتور مورگان دیده میشود. در نگاه شخصی، شاید نتوان طراحی اولیه را نه چندان زیبا دانست، اما بدون تردید نسخه نهایی از نظر ساختار چهره، پرداخت جزئیات و هماهنگی با شخصیت، جذابتر به نظر میرسد.
ظاهر خشن اما متعادل آرتور در نسخه نهایی، بهخوبی عمق احساسی، قدرت درونی و پیچیدگی شخصیتی او را منعکس میکند. البته اگر همان طراحی مفهومی به نسخه نهایی راه پیدا میکرد، احتمالا ضربه بزرگی به تجربه کلی وارد نمیشد. بااینحال قضاوت منصفانه در این مرحله دشوار است؛ چرا که بازیکنان سالها با نسخه نهایی آرتور مورگان زندگی کردهاند و پیوند احساسی عمیقی با او شکل دادهاند. همین دلبستگی باعث میشود بسیاری از مخاطبان، نسخه نهایی را انتخاب بینقصتری بدانند.