تجربه بازی Samson: A Tyndalston Story طولانی نخواهد بود

دوشنبه 1 دی 1404 - 18:17
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی Samson: A Tyndalston Story
جدیدترین جزئیات درباره حجم محتوای بازی Samson: A Tyndalston Story نشان می‌دهند که با تجربه‌ای طولانی سر و کار نخواهیم داشت.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، استودیو Liquid Swords که توسط خالق مجموعه Just Cause و بازی Mad Max تاسیس شده است، اخیرا از بازی اکشن و ماجراجویی خود به نام Samson: A Tyndalston Story رونمایی کرد. باتوجه‌به سابقه کارگردان این بازی، طرفداران انتظار اکشنی هیجان‌انگیز و مبارزات تن به تن نفسگیر را در جهانی باز داشتند. با اینکه دو مورد اول توسط سازنده تایید شده‌اند، اما داستان بازی در جهانی کاملا باز روایت نمی‌شود.

استودیو Liquid Swords در یک جلسه پرسش و پاسخ تایید کرد که هدف اولیه، عرضه بازی در سال ۲۰۲۶ است. علاوه‌براین سازنده توضیح داد که Samson: A Tyndalston Story یک بازی مبتنی بر ماموریت‌های داستانی با روایت کلی مستقیم و واضح خواهد بود: «شما آزاد هستید که به روش‌های مختلف به هدف خود در ماموریت‌ها نزدیک شوید. جهان بازی شما را به کاوش تشویق خواهد کرد. با این حال طراحی جهان بازی متناسب با ساختار ماموریت‌ها و هدفمند است و با یک دنیای بی‌پایان یا سندباکس سر و کار نخواهید داشت».

به گفته سازنده، اساسا بازی Samson: A Tyndalston Story را می‌توان بین یک تجربه کاملاً جهان‌باز و یک تجربه روایت‌محور خطی قرار داد: «شما آزادی حرکت در شهر و کاوش را دارید، اما طراحی جهان و تراکم آن متناسب با سرعت و هدف شما طراحی شده است. ما برای تولید محتوای هدفمند بیش از اندازه‌ی معمول ارزش قائلیم».

گفته‌های سازندگان نشان می‌دهند که بازی Samson: A Tyndalston Story رویکردی مشابه آخرین نسخه سری مافیا را در پیش گرفته است، با این تفاوت که محتوای بیشتری برای کاوش در فضای شهری قرار دارند. درباره مدت زمان بازی، استودیو Liquid Swords تایید کرد که کامل کردن داستان اصلی حدود ۱۰ ساعت طول می‌کشد. با‌این‌حال پیش‌بینی می‌شود که بازیکن‌ها ۲۵ ساعت یا بیشتر را صرف کاوش و تجربه تمام محتوای اصلی و اختیاری کنند.

داستان بازی روی شخصیتی به‌نام سامسون تمرکز دارد که باید برای پرداخت بدهی‌های خود، هر روز با چالش جدیدی مواجه شود. نکته جالب این است که بازیکن در انجام ماموریت‌ها برای پرداخت بدهی، آزادی دارند. امکان شرکت کردن در مسابقات زیرزمینی خطرناک، ماموریت‌های مبتنی بر تعقیب و گریز در کنار ماموریت‌های اصلی و فرار از دست طلبکاران وجود دارد.

سازنده افزود: «این بازی فرصت‌هایی برای سرقت، نبرد تن به تن و ماموریت‌های تعقیب و گریز برای جمع‌آوری اطلاعات حیاتی ارائه می‌دهد و یک تجربه گیم‌پلی غنی و متنوع را تا فراتر از داستان اصلی پیش روی بازیکن می‌گذارد.» انجام ماموریت‌ها می‌توانند منابع کافی را در اختیار سامسون بگذارند تا برخی تجهیزات و مهارت‌های خود را ارتقا دهد.

بازی Samson: A Tyndalston Story ابتدا برای کامپیوتر و سپس برای کنسول‌ها در آینده‌ای دورتر عرضه می‌شود.

نظرات