سازندگان بازی Intergalactic: The Heretic Prophet مجبور به اضافه کاری اجباری شدند

پنج‌شنبه 27 آذر 1404 - 23:58
مطالعه 2 دقیقه
جردن ای. مان در بازی Intergalactic: The Heretic Prophet
ناتی داگ بار دیگر با گزارش‌هایی از فشار کاری شدید و اضافه‌کاری اجباری برای ساخت بازی Intergalactic: The Heretic Prophet مواجه است.
تبلیغات

در میان جدیدترین اخبار بازی و به نقل از اینسایدرگیمینگ، طبق گزارشی تازه از جیسون شرایر، خبرنگار شناخته‌شده بلومبرگ، استودیو ناتی داگ توسعه‌دهندگان در حال کار روی بازی Intergalactic: The Heretic Prophet را مجبور به اضافه‌کاری کرده است؛ موضوعی که بار دیگر بحث کرانچ را در این استودیو پرحاشیه داغ می‌کند.

شرایر در گزارشی که عصر پنج‌شنبه منتشر شد، اعلام کرده است استودیوی سازنده آثاری مانند The Last of Us و Uncharted «در حال تحت فشار گذاشتن کارکنان خود برای کار در ساعات طولانی» است تا برای بررسی دموی بازی توسط شرکت مادر (سونی) آماده شوند.

بر‌اساس این گزارش، از ماه اکتبر از کارکنان خواسته شده است حداقل ۸ ساعت اضافه‌کاری در هفته انجام دهند؛ ساعاتی که به‌صورت دقیق در یک فایل اکسل ثبت می‌شده است. هدف از این تصمیم، جبران زمان از دست‌رفته به‌دلیل عدم دستیابی به ددلاین‌های داخلی عنوان شده است.

شرایر در ادامه می‌نویسد: «به کارکنان گفته شده بود که بیش از ۶۰ ساعت در هفته کار نکنند. همچنین از آن‌ها خواسته شد در این بازه زمانی، به‌جای سه روز، پنج روز در هفته به دفتر بازگردند؛ تصمیمی که باعث شد برخی از کارمندان برای مراقبت از کودکان یا حیوانات خانگی خود، به‌دنبال راه‌حل‌های جایگزین بگردند.»

افرادی که با شرط ناشناس ماندن با بلومبرگ صحبت کرده‌اند، ابراز نگرانی کرده‌اند که اگر ۱۸ ماه پیش از زمان عرضه بازی، اضافه‌کاری اجباری آغاز شده است، ممکن است فشار کاری در ماه‌های آینده حتی شدیدتر هم شود. در حال حاضر بازی Intergalactic: The Heretic Prophet برای انتشار در اواسط سال ۲۰۲۷ برنامه‌ریزی شده است. در پایان گزارش آمده که سونی و ناتی داگ از اظهار نظر رسمی درباره این ادعاها خودداری کرده‌اند.

نظرات