سازنده ارشد Baldur’s Gate 3 به تیم سازنده ویچر ۴ پیوست
در میان جدیدترین اخبار بازی و به نقل از اینسایدرگیمینگ، بازی Baldur’s Gate 3 درست مثل The Witcher 3 چند سال قبلتر تقریباً هر جایزهای که قابل تصور بود هنگام انتشارش دریافت کرد. منطقی است که سیدی پراجکت رد بخواهد موفقترین نسخهی ممکن را از ویچر بسازد و جذب یکی از توسعهدهندگان ارشد BG3 هم راه خوبی برای این کار است.
بازی Cyberpunk 2077 با اینکه در نهایت توانست به یک موفقیت بزرگ تبدیل شود، اما برای این اتفاق، کار بسیار سخت و فشردهای لازم بود. کار بازی The Witcher 4 هم به همان اندازه دشوار خواهد بود، اما میتواند شروعی بهتر از سایبرپانک ۲۰۷۷ داشته باشد. یکی از راههای رسیدن به این هدف، جذب یکی از هنرمندان ارشد Larian Studios است.
فلیکس پدولا ۶ سال در استودیو لارین کار کرده است و از یک هنرمند سینمایی به یک هنرمند ارشد سینمایی تبدیل شد. او به Baldur’s Gate 3 کمک کرد تا به یکی از تحسینشدهترین و موفقترین بازیهای چند سال اخیر تبدیل شود. این مسیر زمانی به پایان رسید که پدولا در لینکدین، حرکت کاری جدیدش را اعلام کرد:
«بعد از یک سفر ششساله باورنکردنی و واقعاً دیوانهوار با تیم شگفتانگیز Larian Studios، فصل جدیدی شروع میشود. برای تمام لحظات آشفته، خلاقانه و فراموشنشدنی که با هم داشتیم فوقالعاده سپاسگزارم. ما با هم جادوی واقعی ساختیم و همیشه درسها و خاطراتش را با خودم حمل میکنم. یک تشکر بزرگ از تمام همکاران و دوستان فوقالعادهای که پیدا کردم.
با پایان یک ماجراجویی، ماجراجویی دیگری آغاز میشود! بسیار هیجانزدهام که اعلام کنم به تیم افسانهای CD Projekt Red بهعنوان طراح ارشد سینماتیک ملحق میشوم! اینکه بتوانم در یکی از جاهطلبانهترین استودیوهای صنعت بازی کار کنم، واقعا مثل رویا است. وقتش شده که تاسهای Baldur’s Gate را با فولاد لهستانی عوض کنم و برم سراغ ساخت چند صحنه سینمایی حماسی.»
دیدن اینکه بخش زیادی از جوابها از سمت توسعهدهندگان لارین بود که از رفتنش ناراحت بودند، جالب بود. نکته قابلتوجه این است که این خبر تنها چند هفته بعد از آن منتشر شد که مشخص شد طراح ارشد گیمپلی بازی Kingdom Come Deliverance 2 هم به CD Projekt Red پیوسته است. تیم به وضوح مشتاق است بهترین توسعهدهندگان دنیا را جذب کند تا یکی از مورد انتظارترین نقشآفرینیهای تمام دوران را بسازد.