درآمدزایی بازی Dispatch چند برابر بیشتر از انتظار سازنده بوده است
بازی Dispatch از استودیو AdHoc به طرز غافلگیرکنندهای در میان بازیهای بزرگ امسال موفق ظاهر شده است. این بازی بار دیگر ژانر بازیهای دیالوگی و تعاملی به سبک تلتیل را احیا کرده و با واکنشهای مثبت گستردهای از سوی منتقدان و بازیکنها مواجه شده است. درحالیکه هنوز آمار دقیقی درباره فروش و درآمدزایی این بازی در اختیار نداریم، اما گزارشها به فروش عالی آن اشاره دارند.
به نقل از رسانه Tech4Gamers، استودیو AdHoc اخیرا تایید کرد که بازی Dispatch در مدت سه ماه به اندازهای درآمدزایی داشته است که در ابتدا بهعنوان هدف تجاری در پایان چرخه عمر سه ساله آن در نظر گرفته شده بود. مایکل چونگ، تهیهکننده اجرایی بازی Dispatch، در مصاحبه جدیدش توضیح داد که سازندگان یک چشمانداز درآمدزایی برای انتهای سه سال آینده داشتهاند، اما بازی تنها در سه ماه موفق شده است که به آن برسد.
چونگ افزود: «ما در مسیر رسیدن به هدف سه ساله خود تنها در عرض سه ماه هستیم. فکر میکنم که این میزان موفقیت را پیشبینی نمیکردیم.» چونگ در ادامه گفت بااینکه استودیو مطمئن بود بازیکنها تجربه Dispatch را دوست خواهند داشت، اما هرگز پیشبینی نمیکرد که تا این حد محبوب شود. بهنظر میرسد که محبوبیت این بازی در آینده بیشتر هم میشود؛ زیرا طرفداران از هماکنون خواهان تجربه فصل دوم داستان هستند.