چقدر از بخش چندنفره در بازی رزیدنت اویل ۹ حفظ شده است؟
به نقل از VGC، ماساتو کومازاوا، تهیهکننده بازی Resident Evil Requiem اعلام کرده است برخی ایدههای اولیه این بازی هنوز از زمانی که قرار بود یک تجربه آنلاین چندنفره باشد، باقی ماندهاند. نسخه نهم اصلی سری Resident Evil در ابتدا بهعنوان یک بازی ی آنلاین و جهانباز چندنفره طراحی شده بود، اما تیم توسعه تصمیم گرفت مسیر را تغییر دهد و آن را به یک تجربه تکنفره و کلاسیک تبدیل کند.
کومازاوا در مصاحبه با Press Start Australia توضیح داد: «نسخه چندنفره بازی سرگرمکننده بود، اما ترس در آن کافی نبود. وقتی دقیق بررسی کردیم، متوجه شدیم طرفداران واقعاً به دنبال تجربه ترس و بقا هستند و فقط گیمپلی سرگرمکننده نمیخواهند.»
به گفته او، نسخه چندنفره بازی رزیدنت اویل ۹ سرگرم کنند بود، اما تجربهای که طرفداران سری انتظار داشتند ارائه نمیداد. بنابراین تیم توسعه عنوان را به حالت تکنفره بازگرداند، اما برخی عناصر سرگرمکننده آن نسخه هنوز در بازی Resident Evil Requiem باقی ماندهاند.
کومازاوا افزود: «طرفداران سری میخواهند ترس را تجربه کنند و زنده بمانند. نمیتوان فقط شخصیتها و ظاهر جدید اضافه کرد و همان تجربه قبلی را ارائه داد؛ این کافی نخواهد بود.»
بازی Resident Evil Requiem قرار است در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۴ (۲۷ فوریه ۲۰۲۶) پلتفرمهای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵، پی سی و نینتندو سوییچ ۲ عرضه شود. همچنین میتوانید داستان رزیدنت اویل را در زومجی بخوانید.