طراح ارشد گیم پلی Kingdom Come: Deliverance 2 به جمع سازندگان ویچر ۴ پیوست
در تازهترین اخبار بازی به نقل از رسانه TheGamer مطلع شدیم که یکی از طراحان ارشد گیمپلی بازی تحسینشده Kingdom Come: Deliverance 2 تصمیم به ترک استودیو وارهورس گرفته است تا به استودیو سیدی پراجکت رد پیوسته و به عنوان طراح ارشد ماموریتها در توسعه بازی موردانتظار The Witcher 4 فعالیت کند.
بازی Kingdom Come: Deliverance 2 به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازیهای نقشآفرینی دهه اخیر مورد تحسین قرار گرفته است و بسیاری آن را پس از بازی The Witcher 3، در رتبه دوم بهترین آثار نقشآفرینی جهان باز قرار دادهاند. یکی از شباهتهای مهم بین دو مجموعه Kingdom Come: Deliverance و The Witcher به ماموریتهای فوقالعاده جذاب آنها گره خورده است؛ به طوری که هر ماموریت با پیچیدگی خاص داستانی و کیفیتی مثالزدنی طراحی شده و متمایز از سایر آثار اکشن و نقشآفرینی هستند.
باتوجهبه این موضوع و کیفیت بالایی که The Witcher 3 داشت، انتظارات طرفداران از نسخه چهارم سری بسیار بالا است و از توسعهدهندگان میخواند تا ضمن حفظ کیفیت اثر قبلی، بسیاری از ویژگیهای مجموعه را به سمت جلو سوق دهند. حال اضافه شدن کارل کولمن از استودیو وارهورس به جمع سازندگان The Witcher 4 میتواند خبر خوبی برای طرفداران باشد.
کولمن که هشت سال گذشته را در استودیو وارهورس گذرانده است، در حساب لینکدین خود خبر پیوستن به سیدی پراجکت رد برای کار روی ماموریتهای بازی The Witcher 4 را اعلام کرد. این توسعهدهنده در مدت حضورش در استودیو وارهورس نقشهای متعددی داشت که مهمترین آنها طراح ارشد گیمپلی Kingdom Come: Deliverance 2 به حساب میآید.
کولمن برای بازی Kingdom Come: Deliverance 2 شخصا ۱۱ ماموریت بزرگ بازی شامل نوشتن دیالوگها و طراحی میانپردهها را انجام داد. همچنین طراحی «سیستم پیچیده جرم و تعقیب» و طراحی «نبردها و مبارزات در مقیاس بزرگ» از دیگر فعالیتهای او به حساب میآیند. علاوهبراین حالت هاردکور بازی توسط کولمن طراحی شده است تا بتوان او را یکی از مهرههای کلیدی بازی Kingdom Come: Deliverance 2 به حساب آورد.