یوبیسافت Assassin’s Creed Shadows را نبردی با طرفداران خود می‌داند

جمعه 16 آبان 1404 - 10:52
مطالعه 2 دقیقه
همکاری نائوئه و یاسوکه در بازی Assassin’s Creed Shadows
به گفته مدیرعامل یوبیسافت، این شرکت برای کسب موفقیت Assassin’s Creed Shadows به نبرد با طرفداران پرداخته است.
تبلیغات

ایو گیلمو، مدیرعامل شرکت یوبیسافت، در رویداد Game Week پاریس حضور پیدا کرد و درباره توسعه و انتشار بازی Assassin’s Creed Shadows به گفتگو پرداخت. باتوجه‌به اینکه جدیدترین نسخه سری فرقه قاتلین قبل از عرضه با حواشی متعدد و واکنش‌های منفی مواجه شده بود، گیلمو این بازی را به نبردی توصیف کرد که یوبیسافت در نهایت آن را پیروز شد.

به نقل از PSU، گیلمو در این سخنرانی خاطرنشان کرد که یوبیسافت در ابتدا از وسعت حمله‌ها به بازی Assassin’s Creed Shadows شگفت‌زده شد: «در ابتدای رونمایی ما از وسعت حمله‌های انتقادی غافلگیر شدیم و به سرعت فهمیدیم که این یک نبرد است؛ نبردی با طرفداران خودمان تا ثابت کنیم که برای رساندن یک پیام خاص تلاش نمی‌کنیم، بلکه بیشتر می‌خواهیم یک بازی ویدیویی بسازیم.

چه اتفاقی می‌افتد وقتی که از جدیدترین نسخه یک مجموعه افسانه‌ای رونمایی کنید، اما این بازی تبدیل به پروژه‌ای شود که همه تمایل شدیدی برای تنفر ورزیدن به آن دارند؟ چه اتفاقی می‌افتد وقتی که صحبت‌ها درباره گیم‌پلی به ایدئولوژی‌ها تغییر می‌کنند و بیان هر نظر تنها به شعله‌ور شدن آتش منجر می‌شود؟»

گیلمو افزود: «در سپتامبر ۲۰۲۴ ما به بن‌بست رسیده بودیم و آن موقع بود که همه چیز درست شد. برای اینکه از این بحران خارج شویم، تصمیم گرفتیم تا تمرکزمان را از روی کسانی که به ما تنفر می‌ورزیدند، دور نگه داریم و قدرت طرفداران متحدمان را برانگیزیم. در همین راستا دیگر تلاشی برای پیروزی در مشاجره‌ها نکردیم و به اعتبار برند Assassin’s Creed که ۱۸ سال ما را به جلو برده بود، تکیه کردیم.

ما توانستیم تا وعده‌های خود را ثابت کنیم. به جای ترس از لو رفتن اطلاعات، مستقیما خود بازی را نشان دادیم و نمایش‌های کامل و عمیقی از گیم‌پلی را به اشتراک گذاشتیم تا اجازه دهیم که تجربه بازی خودش همه چیز را تعریف کند. درب‌ها را به روی سازندگان، رسانه‌ها و طرفداران باز کردیم و به آن‌ها دسترسی دادیم. آن‌ها را با پشت صحنه ساخت بازی آشنا کردیم تا همه مهارت‌ها و استعدادی که برای این پروژه هزینه کرده بودیم را ببینند. اینگونه بود که در عرض یک هفته هزاران محتوا ساخته شد.»

از زمان معرفی رسمی Assassin’s Creed Shadows، حمله‌های زیادی به ایده‌های داستانی این بازی شکل گرفتند که بیشتر آن‌ها به دلیل حضور یک سامورایی تنومند و سیاه‌پوست به نام یاسوکه بود. با اینکه یوبیسافت ادعا داشت این شخصیت را بر اساس وقایع تاریخی خلق کرده است، اما برخی طرفدارانی که مدت‌ها منتظر تجربه یک بازی Assassin’s Creed در ژاپن بودند، از این ایده استقبال نکردند. درحال حاضر Assassin’s Creed Shadows یکی از آثار باکیفیت و موفق یوبیسافت در میان بازی های جهان باز کامپیوتر و سایر کنسول‌ها محسوب می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات