سیستم نشانه‌گیری بازی Battlefield 6 تغییر بزرگی خواهد کرد

چهارشنبه 14 آبان 1404 - 21:58
مطالعه 1 دقیقه
تیراندازی به سمت چتربازان در بازی Battlefield 6
دایس به خواسته‌ی جامعه‌ی بازیکنان بتلفیلد ۶ پاسخ داد. تغییرات مهمی در سیستم نشانه‌گیری بازی در راه است تا تعادل به میدان نبرد بازگردد.
تبلیغات

به اینسایدرگیمینگ، طی آخرین به‌روزرسانی‌ها، طراح ارشد کنترلر و نسخه‌ی کنسولی بازی Battlefield 6 تأیید کرده است که تنظیمات Aim Assist بازی به حالت نسخه‌ی بتای عمومی باز خواهد گشت. تقریباً یک ماه از انتشار بازی بتلفیلد ۶ و بیش از یک هفته از عرضه‌ی حالت بتل‌رویال آن با نام REDSEC می‌گذرد و حالا نوبت به اعمال تغییراتی رسیده که هدفشان بهبود تجربه‌ی بازیکنان در سراسر جامعه‌ی بازی است.

یکی از این تغییرات، بازنگری در سیستم کمک‌نشانه‌گیری (Aim Assist) در نسخه‌ی کنسولی است. تأیید این تغییر از طریق پاسخ متیو نیکرسون، طراح ارشد کنترلر بازی، در پلتفرم X منتشر شده است. نیکرسون در واکنش به پستی که درباره‌ی تغییر محسوس Aim Assist و تفاوت در نبرد میان کاربران دسته و موس صحبت می‌کرد، نوشت: «به‌زودی به تنظیمات Aim Assist نسخه‌ی بتا بازمی‌گردیم.»

در ادامه وقتی از او پرسیده شد تفاوت این تنظیمات با نسخه‌ی نهایی چیست، توضیح داد که نسخه‌ی بتا بازی Battlefield 6 که یکی از بهترین بازی های شوتر است، «چسبندگی بسیار کمتری» داشت و به همین دلیل باعث ایجاد پایداری چرخشی در هدف‌گیری نمی‌شد؛ مشکلی که بسیاری از بازیکنان در نسخه‌ی فعلی تجربه کرده‌اند. نیکرسون همچنین تأکید کرد که سیستم کاهش لگد اسلحه کاملاً جدا از Aim Assist عمل می‌کند و قرار است پس از بازگرداندن تنظیمات نسخه‌ی بتا، آن هم مورد بازنگری قرار گیرد.

او در پاسخ دیگری نیز اطمینان داد که تنظیمات شخصی بازیکنان در بخش کنترلر تغییر نخواهد شد. به‌نظر می‌رسد DICE قصد دارد با این تغییرات، بالانس میان کاربران موس و کنترلر را به وضعیت متعادل‌تری بازگرداند و بازخوردهای کاربران در دوران بتا را مبنای تنظیمات جدید قرار دهد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات