مارول دلیل انتخاب سازنده بازی Marvel's Wolverine را فاش کرد

چهارشنبه 14 آبان 1404 - 17:54
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی Marvel’s Wolverine
مارول گیمز اینسامنیاک را بهترین گزینه برای ساخت Marvel's Wolverine می‌داند. این اعتماد ریشه در همکاری طولانی و فلسفه‌ای مشترک دارد.
تبلیغات

به نقل از GamingBolt، هالوک منتس، مدیرکل مارول گیمز در گفت‌وگویی تازه با Game‌Informer، بازی Marvel’s Wolverine از بازی های پلی استیشن ۵ را گام بعدی در مسیر همکاری بلندمدت این شرکت با استودیو Insomniac توصیف کرده است. به گفته‌ی او، فلسفه‌ی کاری مارول همواره بر پایه‌ی همکاری با تیم‌هایی شکل گرفته است که می‌توانند قهرمانان را به‌گونه‌ای بازآفرینی کنند که هم آشنا باشند و هم حس اورجینال بودن دهند. منتس تأکید می‌کند این هم‌راستایی خلاقانه است که باعث می‌شود همکاران، به بخشی از هویت مارول گیمز تبدیل شوند.

منتس در ادامه به بیش از یک دهه همکاری با اینسامنیاک در بازی‌های Marvel’s Spider-Man اشاره کرده و می‌گوید همین تجربه‌ی مشترک، پایه‌ی اعتماد و درک متقابل میان دو استودیو را شکل داده است. این سابقه‌ی طولانی دلیل اصلی سپردن نخستین تجربه‌ی بزرگ وولورین برای کنسول پلی‌ استیشن ۵ به اینسامنیاک بوده است که بازی ولورین طبق برنامه قرار است در سال ۲۰۲۶ منتشر شود.

به گفته‌ی منتس، رابطه‌ی بین مارول گیمز و اینسامنیاک بر اعتماد و اصالت استوار است. استودیوها تشویق می‌شوند تا قهرمانان را از دریچه‌ی نگاه و خلاقیت خود بازتفسیر کنند، در‌حالی‌که مارول اطمینان می‌دهد هسته‌ی اصلی اثر همچنان «به‌شدت مارولی» باقی بماند. او تأکید می‌کند Marvel’s Wolverine صرفاً یک پروژه‌ جدید نیست بلکه نتیجه‌ی سال‌ها تجربه و بلوغ از طراحی مراحل و ریتم پیشرفت گرفته تا حفظ لحن خاص دنیای مارول در ساخت بازی‌های اسپایدرمن است.

منتس معتقد است همین پشتوانه باعث می‌شود تیم بتواند همان هماهنگی فنی و هنری که حس پرواز میان آسمان‌خراش‌های نیویورک را در اسپایدرمن خلق کرد، این‌بار در قالبی سنگین‌تر، خشن‌تر و احساسی‌تر برای دنیای ولورین به کار بگیرد. او در بخش دیگری از مصاحبه گفت: «ما همیشه به‌دنبال همکارانی هستیم که همان روحیه را بپذیرند. معمولاً پس از پایان یک پروژه، آن‌ها نیز بخشی از مارول می‌شوند. همکاری ما با دوستانمان در Insomniac Games شاید بهترین نمونه‌ی این فلسفه باشد.»

منتس در ادامه افزود: «بیش از یک دهه است که در چندین پروژه‌ی اسپایدرمن با یکدیگر کار کرده‌ایم و حالا به زبانی مشترک رسیده‌ایم. وقتی زمان بازگرداندن لوگان به شکلی تماشایی و نفس‌گیر فرا رسید، برای همه روشن بود که اینسامنیاک انتخابی بی‌نقص است. ارزش‌های مشترک و فرهنگی که ساخته‌ایم ما را کنار هم نگه داشته و از ادامه‌ی همکاری در سال‌های آینده بسیار خوشحالیم.»

Marvel’s Wolverine قرار است نقاط قوت شناخته‌شده‌ی اینسامنیاک را به نمایش بگذارد؛ از مبارزات دقیق و خوانا گرفته تا روایت شخصیت‌محور و انیمیشن‌های پرجزئیات. در عین حال، بازی هویت مستقل خود را از نظر ریتم، فضا و میزان خشونت حفظ خواهد کرد و از مجموعه‌ اسپایدرمن فاصله می‌گیرد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات