تریلر گیم پلی جدید Screamer مکانیکهای جذاب بازی را معرفی میکند
استودیو میلستون در ادامه بررسی عمیق خود از گیم پلی بازی Screamer، بخش دوم یک مصاحبه ویدیویی را منتشر کرده است که با حضور کارگردان بازی فدریکو کاردینی و کارگردان توسعه و خلاقیت میکله کالتی برگزار شده و این بار تمرکز روی سیستم اکو (Echo System) است که یکی از ستونهای اصلی داستان و مکانیک بازی محسوب میشود.
سیستم اکو حول دو منبع کلیدی میچرخد: Sync و Entropy. سیستم Sync میتواند بهصورت غیرفعال یا هدفمند ساخته شود، با اجرای Active Shift، یک تعویض دندهی بهموقع که با گیربکس اتوماتیک خودروها هماهنگ است. Sync بهعنوان یک منبع چندمنظوره عمل میکند: میتوان آن را برای Boost یا Shield در برابر حملات دشمن خرج کرد. بنابراین Sync بازیکنان را برای رانندگی ماهرانه و اعمال بهموقع پاداش میدهد و هم مزیت مسابقهای و هم مزیت مبارزهای ارائه میکند.
پخش از رسانه
استفاده از Sync بهطور همزمان Entropy تولید میکند، انرژیای که دو مکانیک هجومی Strike و Overdrive را تغذیه میکند. Strike یک حمله کوتاه اما کشنده است که میتواند دشمنان را منفجر کند، در حالی که Overdrive حالت قدرتیافتهی خودرو است که ریسک بالایی دارد اما پاداشهای بزرگی به همراه میآورد. Overdrive سرعت خودرو را افزایش میدهد، محافظت موقت فراهم میکند و امکان از کار انداختن حریفان را میدهد؛ بااینحال هر خودرو در حالت Overdrive اگر به دیوار برخورد کند منفجر میشود. Strike تنها بخشی از Entropy را مصرف میکند، اما Overdrive تمام آن را میسوزاند، بنابراین برنامهریزی استراتژیک و استفاده هوشمندانه از هر دو گزینه برای موفقیت حیاتی است.
در بازی Screamer مسابقات بهطور دینامیک پیش میروند و با ساخته و خرج شدن Sync و Entropy تغییر میکنند، در حالی که تفاوت در توانایی شخصیتها و کنترل خودروها هر دور چالشهای منحصربهفردی ایجاد میکند، چه در حالت آفلاین و چه آنلاین، جایی که مسابقههای تیممحور برجسته خواهند شد.
بازی Screamer در سال ۲۰۲۶ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و پی سی منتشر خواهد شد.