سازندگان Helldivers 2 رفع سریع باگ‌ها را در اولویت قرار داده‌اند

جمعه 9 آبان 1404 - 11:25
مطالعه 2 دقیقه
مبارزه با تهدیدات بیگانه در بازی Helldivers 2
استودیو Arrowhead برای رفع سریع باگ‌های تاثیرگذار Helldivers 2 برنامه‌ریزی کرده است.
تبلیغات

به نقل از گیم‌اسپات، بازی Helldivers 2 دوران موفقی را پشت سر گذاشته و توسعه‌دهندگان مشغول پشتیبانی از آن با محتوای جدید و به‌روزرسانی‌های اصلاحی هستند. اخیرا میکائیل اریکسون، کارگردان بازی، در یک جلسه پرسش و پاسخ درباره برنامه‌های جدید استودیو Arrowhead برای بهبود کیفیت فنی و رفع مشکلات عملکردی Helldivers 2 به گفتگو پرداخته است.

این بازی تیراندازی چندنفره و لایو سرویس که یکی از بهترین بازی های ps5 نیز به‌شمار می‌رود، تاکنون با تحسین منتقدان مواجه شده است و بازیکن‌ها هم استقبال خوبی از آن داشته‌اند. با این حال از زمان انتشار در فوریه ۲۰۲۴ تاکنون، بسیاری از به‌روزرسانی‌های بازی روی رفع مشکلات، اصلاح باگ‌ها، بهبود عملکرد فنی یا متعادل‌سازی گیم‌پلی اختصاص داشته‌اند. حال به نظر می‌رسد که این اقدامات کافی نبوده و تجربه بازی همچنان با مشکلاتی در تعادل و عملکرد همراه است.

این ناپایداری در عملکرد باعث انتقادهایی از جانب طرفداران سرسخت بازی شده است؛ زیرا ماه‌ها را صرف تحمل کرش‌ها، مشکلات عملکردی غیرمعقول، افزایش حجم موردنیاز به خصوص در کامپیوتر و آشفتگی‌های دیگر کرده‌اند، اما هنوز عملکرد توسعه‌دهندگان در رفع مشکلات را قابل قبول نمی‌دانند.

در نتیجه این موضوع استودیو Arrowhead اخیرا تایید کرد که برای مدتی روند توسعه به‌روزرسانی‌های محتوایی و نقشه راه برنامه‌ریزی شده بازی را متوقف خواهد کرد تا با تمرکزی کامل به تشخیص و رفع مشکلات بپردازد. در توضیح همین موضوع اریکسون خاطرنشان کرد که استودیو Arrowhead برنامه دارد تا هردو هفته یکبار، یک به‌روزرسانی اصلاحی عرضه کرده و برخی از باگ‌های مهم را برطرف کند. این استودیو امیدوار است که بیشتر مشکلات بازی تا قبل از شروع مجدد نقشه راه در حوالی ماه دسامبر رفع شده باشند.

کارگردان Helldivers 2 در بخش دیگری از مصاحبه به سوالی درباره حجم زیاد بازی به خصوص روی کامپیوتر که به حدود ۱۴۰ گیگابایت می‌رسد پاسخ داد و گفت که سازندگان از حجم غیرقابل قبول بازی آگاه هستند: «این مشکل ناشی از بهینه‌سازی بازی برای سخت‌افزاری است که از هارد دیسک‌های مکانیکی استفاده می‌کند؛ بنابراین تیم برای غلبه بر چالش‌هایی که این سخت‌افزارها ایجاد کرده‌اند، باید به کپی کردن فایل‌ها بپردازد.» طبق اظهارات اریکسون، استودیو Arrowhead در حال تلاش برای کاهش حجم بازی بوده، اما همچنان بهترین راه حل ممکن را پیدا نکرده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات