جناحهای متنوع بازی Crimson Desert چه تاثیری روی پایان داستان دارند؟
استودیو Pearl Abyss در سالهای گذشته مشغول توسعه بازی اکشن نقشآفرینی و جهان باز Crimson Desert بوده است. سازندگان در این سالها با روندی کند اما مطمئن به طراحی جهانی وسیع با مناطق متنوع، انبوهی از مکانیسمهای گیمپلی و ویژگیهایی که از یک اثر جهان باز انتظار داریم، پرداختهاند. به نقل از گیمینگبولت، اخیرا پیشنمایش جدیدی از بازی پخش شده که شامل مبارزه با باسها، حمله به قلعه و ملاقات با دهها جناح متفاوت از مردم است.
در ادامه استودیو Pearl Abyss به بازیکنها هشدار داده است که از این جناحهای متنوع و گسترده، انتظاری مشابه گروههای مردم در بازیهای نقشآفرینی دیگر نظیر Fallout را نداشته باشند؛ زیرا نحوه تعامل بازیکن با این دسته از افراد هیچ تاثیری بر روند داستان اصلی یا پایانبندی آن نخواهد داشت. بنابراین سوال مهم این است که هدف سازنده از قرار دادن دهها جناح و فرقه در جهان Crimson Desert چیست؟
استودیو Pearl Abyss در پاسخ به این سوال خاطرنشان کرد که جناحها بیشتر شبیه بازیگران مهم در پسزمینه داستان هستند تا محتوای اختیاری بیشتری را برای تجربه در اختیار بازیکن قرار دهند. سازنده در ادامه به مثالهایی از ماموریتهای فرعی دو بازی محبوب جهان باز یعنی The Witcher 3: Wild Hunt و Ghost of Yōtei اشاره کرد و گفت که ماموریتهای فرعی این بازیها هیچ تاثیری بر داستان اصلی نداشتند. با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا ماموریتهای فرعی در بازی Crimson Desert میتوانند در همان سطح روایی و کیفی The Witcher 3 ارائه شوند یا خیر.
بازی Crimson Desert در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۶ (۲۹ اسفند ۱۴۰۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.