نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۶

تماشا کنید: تریلر بازی Dreams در نمایشگاه E3 2015

امروز در زومجی خواندید که استودیوی مدیا مولکول، سازنده‌ی بازی‌های LittleBigPlanet و Tearaway، از بازی جدید خود رونمایی کرد. این بازی که Dreams نام دارد رویاهای شما را درون دنیایی بزرگ و رنگارنگ بازسازی خواهد کرد.

در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2015، الکس ایوانز از استودیوی مدیا مولکول روی صحنه رفت و به توضیح در مورد Dreams پرداخت. او گفت که قدم زدن در دنیایی غیرواقعی و شگفت‌انگیز که توسط سایر بازیکن‌ها خلق شده است، اصلی‌ترین تجربه‌ای است که Dreams به خاطبانش ارائه می‌کند. بازیکن‌ها می‌توانند شبکه‌ی بزرگی از رویاها را بسازند، آن را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و درونش به جستجو بپردازند. مدیا مولکول این دنیای بزرگ را که تماما توسط کاربران ایجاد می‌شود Dreamverse می‌نامد. شما می‌توانید در ادامه تریلر منتشر شده از بازی را مشاهده کنید.

ایوانز با توضیح درباره‌ی دمویی که از Dreams به نمایش درآمد، نحوه‌ی ساختن دنیای بازی را برای مخاطبان به نمایش گذاشت. بازیکن‌ها با استفاده از قابلیت حرکتی کنترلر کنسول پلی‌استیشن 4، می‌توانند محیط‌های مختلف بازی را مانند نقاشی آبرنگ ایجاد کنند. ایوانز گفت:

خلق کردن در یک رویا بسیار ساده و لذت‌بخش است. هیچ نیازی به تاکید روی ریزه‌کاری‌ها نیست.

البته دموی نمایش داده شده از بازی جزییات زیادی از آن را مشخص نکرد، اما ایوانز تاکید کرده که در نگاه اول ممکن است همه چیز کمی عجیب به نظر برسد، چون بازی به گونه‌ای طراحی شده که شما را به سوال کردن وادار می‌کند. ایوانز همچنین گفت که در هفته‌ی بازی‌های پاریس اطلاعات بیشتری از Dreams منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده