Final Fantasy 7 Remake Part 3 محتوای حذف شده دارد؟ کارگردان بازی پاسخ می‌دهد

دوشنبه 5 آبان 1404 - 22:55
مطالعه 2 دقیقه
کلود و همراهانش ایستاده در برابر منظره کوهستانی Final Fantasy 7
کارگردان قسمت سوم Final Fantasy 7 Remake به نگرانی‌ها پاسخ می‌دهد: بازی فشرده‌تر است، اما محتوای آن کمتر نخواهد بود.
تبلیغات

به نقل از GamingBolt، نائوکی هاماوچی، کارگردان بازی Final Fantasy 7 Remake Part 3 در گفت‌وگویی جدید با VGC تأکید کرده است که نسخه‌ی سوم این مجموعه با وجود ساختار «کمی فشرده‌تر»، از نظر حجم محتوا کوچک‌تر نخواهد بود. هاماوچی در توضیح این موضوع گفت:

«سؤالی که از من پرسیده شد این بود که برخی بازیکنان بعد از تجربه‌ی Rebirth (بازی دوم مجموعه) احساس کرده‌اند چون محتوای داستانی جدیدی به آن اضافه شده که در نسخه‌ی اصلی وجود نداشت، داستان بیش از حد طولانی شده است. از من پرسیدند آیا قرار است در قسمت سوم کاری در این زمینه انجام دهیم یا نه. اما من معتقدم که ریتم، محتوا و تعادل در Rebirth دقیقاً همان‌طور است که می‌خواستم. به‌نظر من بازی کش‌دار یا طولانی بی‌دلیل نیست و فکر می‌کنم خیلی از بازیکنان هم با من هم‌نظر باشند.»

به گفته‌ی او، هدف از ساخت نسخه‌ی سوم این است که روند داستان با سرعت و ریتم مناسبی پیش برود و حس کندی یا طولانی شدن بیش از اندازه ایجاد نکند. با‌این‌حال هاماوچی باور دارد گفته‌هایش درباره‌ی ساختار فشرده‌تر، اشتباه تعبیر شده است: «فکر می‌کنم بعضی‌ها برداشت اشتباهی داشتند و تصور کردند که منظورم این است حجم محتوا کم می‌شود یا بخش‌هایی از داستان حذف می‌شوند و بازی کوتاه‌تر خواهد بود، اما اصلاً چنین چیزی نگفتم.

مسئله فقط این است که ریتم روایت درست باشد. قرار نیست چیزی حذف شود، بلکه می‌خواهیم سرعت پیشروی داستان طبیعی و منسجم احساس شود؛ نه آن‌قدر سریع که سطحی شود، نه آن‌قدر کند که کش‌دار به نظر برسد. همین هدف اصلی من است.»

از آن‌جایی‌که بازی Final Fantasy 7 Remake Part 3 نقش جمع‌بندی ماجراهای بازسازی Final Fantasy 7 را بر عهده دارد و قرار است پاسخ بسیاری از پرسش‌های نسخه‌ی دوم را بدهد، تمرکز کارگردان بر ریتم و انسجام روایت کاملاً منطقی به‌نظر می‌رسد. بنابراین اگر از محتوای اضافه‌ی Rebirth لذت برده‌اید، نیازی به نگرانی درباره‌ی کاهش فعالیت‌ها یا مراحل در نسخه‌ی سوم نیست.

بازی Final Fantasy 7 Remake Part 3 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما طبق گفته‌ تتسویا نومورا، کارگردان خلاق پروژه اسکوئر انیکس از زمان برنامه‌ریزی‌شده برای معرفی رسمی آن آگاه است. این بازی قرار است به‌صورت هم‌زمان برای ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 5، پی سی و نینتندو سویییچ 2 منتشر شود و طبق گفته‌ی هاماوچی، روند توسعه‌ی آن به خوبی پیش می‌رود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات