تجربه Warzone تکراری و خسته کننده شده است؛ برنامههای جدید برای احیای بازی
به نقل از اینسایدرگیمینگ، در آستانهی انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 7، یکی از مهمترین بحثهای جامعهی بازیکنان به موضوع نوآوری یا نبود آن در Warzone از محبوبترین بازی های بتل رویال مربوط میشود. این بازی بتلرویال که مارس ۲۰۲۰ منتشر شده، بار دیگر به مرحلهی رکود رسیده است و بسیاری از طرفداران برای تجربههای تازهتر، به آثار رقیب مانند Battlefield 6: RedSec روی آوردهاند.
در یک پست جدید وبلاگی و شبکههای اجتماعی، استودیو Raven Software سرانجام پذیرفت که تجربهی Resurgence در Warzone تکراری شده است و نقشهی Rebirth Island بهشدت به بازسازی و نوسازی نیاز دارد. بسیاری از خالقان محتوا و طرفداران قدیمی وارزونن تأکید کردهاند که واکنش Raven Software بیش از حد دیر است؛ بهویژه حالا که فصل اول Black Ops 7 قرار است یک نقشهی کوچک جدید برای Warzone با نام Haven’s Hollow معرفی کند.
بااینحال تیم توسعه مصمم است تا تجربهی Rebirth را نجات دهد. Raven در بیانیهی خود نوشت: «ما صدای شما را بهخوبی شنیدهایم؛ Rebirth Island و تجربهی Resurgence مدتی است که تکراری و خستهکننده شدهاند. برای شروع در فصل دوم شاهد یک بازسازی کامل از Rebirth Island خواهیم بود که شامل بهروزرسانی نقاط کلیدی نقشه (POI)، بازنگری بصری و مجموعهای از تغییرات در طراحی مسیرها خواهد بود.»
پس از عرضهی Haven’s Hollow، سیستم چرخش نقشهها دوباره فعال میشود تا بازیکنان بتوانند بین Haven’s Hollow و Rebirth Island جابهجا شوند و تجربهی متنوعتری داشته باشند. ریون همچنین وعده داده است در هفتههای آینده «نگاهی عمیقتر» به نحوهی افزایش سرعت بهروزرسانیها ارائه کند. براساس اطلاعات منتشرشده، از فصل دوم به بعد، Warzone هر فصل دو بار تغییرات بالانس برای تجربه بهتر بازی دریافت خواهد کرد و جامعهی رقابتی نیز بهروزرسانیهایی برای حالتهای Ranked و Private Match خواهد داشت.
تمام این تغییرات قرار است پیش از انتشار یا همزمان با عرضهی نقشهی جدید Avalon اجرا شوند؛ نقشهای با تم Blackout که در فصل دوم Warzone و چند هفته پس از انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 7 در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۴ (۱۴ نوامبر ۲۰۲۵) در دسترس قرار خواهد گرفت.