بازی The Outer Worlds 2 در ابتدا قرار نبود یک ویژگی مهم را داشته باشد
شرکت آبسیدین که بهخاطر توسعه و انتشار طیف گستردهای از بازیهای نقشآفرینی بین بازیکنها شناخته میشود، هماکنون مشغول توسعه بازی The Outer Worlds 2 است. به گزارش گیمینگبولت، کارگردان این بازی در مصاحبه جدیدش تایید کرده است که زاویه دوربین سوم شخص از ابتدا قرار نبود به این بازی اضافه شود.
برندن آدلر، کارگردان The Outer Worlds 2 در مصاحبهای با گیم اینفورمر توضیح داد که این دنباله در ابتدا قرار بود فقط با زاویه دید اول شخص عرضه شود، اما سازندگان از حدود دو سال قبل تصمیم گرفتند تا زاویه دوربین سوم شخص را هم در بازی بگنجانند.
آدلر در این باره گفت: «ما وقتی برای اولین بار توسعه بازی را شروع کردیم، قصد نداشتیم حالت سوم شخص را برای آن بسازیم. در واقع تقریبا از دو سال پیش شروع به توسعه این ویژگی کردیم. تصمیم برای اضافه کردن دوربین سوم شخص تا حد زیادی از سوی توسعهدهندگان و با در نظر گرفتن انواع چیزهایی که بازیکنها ممکن است از بازی بخواهند، گرفته شد.
ما در ابتدای مسیر گفتیم که قرار دادن این ویژگی برای ما پرهزینه خواهد بود و شاید بهتر باشد که در نسخه بعدی انجام شود. بااینحال در اواسط مسیر دوباره فکر کردیم و به این نتیجه رسیدیم که احتمالا بازیکنها واقعا این ویژگی را بخواهند. در نهایت ارزیابی کردیم که اجرای این ایده تا چه اندازه میتواند دشوار و هزینهبر باشد.»
آبسیدین برای برای توسعه زاویه دید سوم شخص بازی The Outer Worlds 2 با تیم Disruptive همکاری کرد که در نتیجه آن ویژگیهای این زاویه دوربین شامل گزینههایی برای FoV، انیمیشنهای درون بازی و تعامل با دنیای بازی را شاهد خواهیم بود. دنباله بازی The Outer Worlds در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۲۵ (۷ آبان ۱۴۰۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه میشود.