آزادی عمل و انتخاب‌های گسترده در بازی The Outer Worlds 2 حرف اول را می‌زنند

دوشنبه 21 مهر 1404 - 23:33
مطالعه 3 دقیقه
تماشا خسوف در بازی The Outer Worlds 2
آبسیدین با نگاه به تاریخچه خود، وعده نقش‌آفرینی عمیق‌تری را در The Outer Worlds 2 می‌دهد؛ جایی که آزادی عمل حرف اول را می‌زند.
تبلیغات

به نقل از GamingBolt، با نزدیک شدن به تاریخ انتشار The Outer Worlds 2 در ۷ آبان ۱۴۰۴ (۲۹ اکتبر ۲۰۲۵)، توسعه‌دهندگان این نقش‌آفرینی اطلاعات جدیدی از طراحی و فلسفه ساخت عنوان پیش رو منتشر کردند. برندون ادلر، کارگردان بازی در مصاحبه‌ای با دنی پنیا توضیح داد که تمرکز تیم توسعه روی ارائه نقش‌آفرینی‌هایی عمیق‌تر و گسترده‌تر است که گزینه‌ها و آزادی عمل بیشتری در اختیار بازیکنان قرار دهد. او اشاره کرد که استودیو در طراحی نسخه دوم با نگاه به تاریخچه بازی‌های مطرح خود و تجربه قبلی خود در ساخت نقش‌آفرینی‌ها، سعی کرده بازیکنان را به تجربه‌ای کامل و غنی دعوت کند.

ادلر تأکید کرد که بازیکنان امروز به‌دنبال گزینه‌های گسترده برای ساخت شخصیت، تعامل با سیستم‌ها و تجربه کامل نقش‌آفرینی‌ هستند. او بیان کرد: «بازیکنان می‌خواهند با سیستم‌ها تعامل کنند، ساخت شخصیت‌های مختلف را امتحان کنند و از تمام گزینه‌های نقش‌آفرینی‌ بهره ببرند؛ مواردی که در نسخه اول به مرور ساده‌سازی شده بود. درس اصلی از نسخه اول این است که باید به بازیکنان امکان تجربه و تصمیم‌گیری بدهیم و این آزادی عمل تجربه بازی را واقعی‌تر و ارزشمندتر می‌کند.»

کارگردان بازی با اشاره به تجربه قبلی خود روی DLCهای Pillars of Eternity 2: Deadfire توضیح داد که نگاه به تاریخچه و سبک کلاسیک آبسیدین به تیم کمک کرد تا بازی The Outer Worlds 2 را طراحی کنند. ادلر افزود: «هدف ما بازگرداندن حس و حال بازی‌های کلاسیک است، اما همزمان با مدرن‌سازی مکانیزم‌ها. تمرکز اصلی ما روی آزادی عمل بازیکن، پیامدهای انتخاب‌ها و تعامل واقعی با محتوا است. تمام طراحی‌ها به گونه‌ای انجام شده که بازیکن همواره در تصمیم‌گیری فعال باشد.»

لئونارد بویارسکی، مدیر خلاق بازی، درباره اندازه و عمق نسخه دوم توضیح داد: «در نسخه اول، ما تنها یک بخش کوچک از جهان بازی را معرفی کردیم. محدودیت‌های زمان و منابع باعث شد بسیاری از محتواها کوتاه و ساده طراحی شود. برنامه ما برای نسخه دوم این بود که دنیا را وسیع‌تر، محتوا را غنی‌تر و چالش‌ها را گسترده‌تر ارائه دهیم. The Outer Worlds 2 تحقق بخشی از رویای اولیه ما برای این سری است.»

ادلر همچنین تأکید کرد که نسخه دوم تجربه‌ای غنی‌تر، عمیق‌تر و متنوع‌تر نسبت به نسخه اول ارائه می‌دهد و بازیکن می‌تواند انتخاب‌های خود را با جزئیات بیشتری تجربه کند: «ما می‌خواهیم بازیکن بتواند تمام مکانیزم‌ها و سیستم‌ها را کشف کند، تصمیم بگیرد و نتیجه انتخاب‌های خود را ببیند. این همان چیزی است که بازیکنان نقش‌آفرینی‌ از ما انتظار دارند و تلاش ما این است که تجربه‌ای بی‌نظیر ارائه دهیم.»

بازی The Outer Worlds 2 برای پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس عرضه می‌شود. بازیکنان پی سی و ایکس باکس هم اکنون امکان پیش‌دانلود بازی را دارند تا با انتشار رسمی، به سرعت بازی را آغاز کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات