بازی جدید سازندگان Clair Obscur: Expedition 33 می‌تواند بسیار متفاوت باشد

یک‌شنبه 20 مهر 1404 - 22:44
مطالعه 2 دقیقه
ماجراجویی کاراکترهای بازی Clair Obscur: Expedition 33
سازندگان Clair Obscur قصد ندارند فرمول موفق خود را تکرار کنند. آن‌ها برنامه‌های متفاوتی برای آینده و هدیه‌ای برای بازیکنان دارند.
تبلیغات

به نقل از VGC: استودیو Sandfall Interactive، سازنده‌ی بازی Clair Obscur: Expedition 33، به‌نظر نمی‌رسد در پروژه‌ی بعدی خود به همان سبک هنری یا ژانر پایبند بماند. گیوم بروش، کارگردان خلاق استودیو در گفت‌وگویی با واشنگتن پست اعلام کرد که با وجود موفقیت بزرگ Clair Obscur که تاکنون بیش از ۵ میلیون نسخه فروش داشته است، این موفقیت به معنی تکرار فرمول آن در بازی بعدی نخواهد بود.

در این گزارش اشاره شده که سیستم پارری (Parry) و قابلیت اقدام در نوبت دشمن در بازی Clair Obscur: Expedition 33 از عناوینی مانند Devil May Cry و سری Mario & Luigi RPG الهام گرفته است، اما هنوز مشخص نیست پروژه‌ی بعدی استودیو تمرکز بیشتری بر اکشن خواهد داشت یا خیر.

بروش در این مصاحبه گفت: «نمی‌خواهیم خودمان را به داستان، سبک هنری یا گیم‌پلی خاصی محدود کنیم. فقط می‌خواهیم بازی بعدی‌مان حس اصالت داشته باشد و با عشق ساخته شود.»

او همچنین درباره‌ی به‌روزرسانی بزرگ بعدی بازی Clair Obscur: Expedition 33 توضیح داد که این آپدیت به‌نوعی قدردانی از بازیکنان برای حمایتشان از بازی است: «این دقیقاً یک DLC کامل نیست، بلکه چیزی است که ما آن را آپدیت تشکر می‌نامیم. از عشق و حمایتی که از سوی جامعه‌ی بازیکنان دریافت کرده‌ایم، سپاسگزاریم و می‌خواهیم از آن‌ها تشکر کنیم.»

این به‌روزرسانی که برای تمام پلتفرم‌ها در دست توسعه است و هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، شامل محیط قابل‌بازی جدید، نبردهای باس جدید در مراحل پایانی، لباس‌های تازه و چند غافلگیری دیگر برای طرفداران خواهد بود.

بروش پیش‌تر در مصاحبه‌ای جداگانه با Automaton در ماه آگوست گفته بود که افزودن مکانیک پارری صرفاً برای بهبود گیم‌پلی انجام شده و نه برای جذب بازیکنانی که علاقه‌ای به RPGهای نوبتی ندارند: «ما سیستم پارری را اضافه نکردیم تا از پیش‌داوری درباره‌ی سبک بازی فرار کنیم؛ فقط چون دلمان می‌خواست، انجامش دادیم.»

نظرات