عملکرد فاجعهبار بازی چندنفره FBC: Firebreak ادامه دارد
به نقل از اینسایدرگیمینگ، استودیوی Remedy Entertainment تأیید کرده که بازی چندنفره FBC: Firebreak، با وجود انتشار آپدیت بزرگ اخیر هنوز نتوانسته است به موفقیتی که انتظار میرفت دست پیدا کند. این بازی که اولین تجربهی چندنفره رمدی محسوب میشود، اوایل امسال در دنیای بازی Control منتشر شد، اما نقدهای چندان مثبتی دریافت نکرد.
بسیاری از بازیکنان از شروع ضعیف و کمبود محتوا در بازی شکایت داشتند. ماه گذشته آپدیت بزرگی با نام Breakpoint منتشر شد که قرار بود این مشکلات را برطرف کرده و محتواهای جدیدی مثل بحرانها (Crises) و سلاحهای تازه به بازی اضافه کند، اما ظاهراً این تغییرات هنوز نتوانستهاند اوضاع بازی FBC: Firebreak را نجات دهند.
رمدی در بیانیهای رسمی برای سرمایهگذاران اعلام کرد که بازی FBC: Firebreak نتوانسته است به اهداف فروش داخلی شرکت برسد. این اطلاعیه پیش از گزارش مالی کامل استودیو که قرار است در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان) منتشر شود، به اشتراک گذاشته شد.
ترو ویرتالا، مدیرعامل رمدی در این بیانیه گفت: «رمدی کاهش ارزش غیرنقدی مربوط به هزینههای توسعه و حقوق نشر و توزیع مرتبط با FBC: Firebreak را شناسایی کرده است. درحالیکه سرمایهگذاریهای آینده روی این عنوان را متعادل میکنیم، همچنان به توسعه و بهبود بازی طبق پیشبینی جدید فروش بلندمدت ادامه خواهیم داد.»
طبق گزارش، این کاهش ارزش تا ۱۴.۹ میلیون یورو برآورد شده که بخش اعظم آن مربوط به هزینههای ساخت و انتشار بازی است. با وجود عملکرد ضعیف بازی که طبق آمار در حال حاضر فقط چند ۱۰ بازیکن فعال دارد، بهنظر میرسد رمدی هنوز قصد کنار گذاشتن کامل بازی FBC: Firebreak را ندارد. رمدی هماکنون در حال توسعه ریمیک دو بازی اول مکس پین و بازی Control 2 است.