ساکر پانچ از آزادی عمل مطلق بازیکن در Ghost of Yōtei می‌گوید

چهارشنبه 16 مهر 1404 - 09:30
مطالعه 1 دقیقه
سوارکاری در بازی گوست آو یوتی
ساکر پانچ از فلسفه طراحی Ghost of Yōtei می‌گوید؛ جایی‌که آزادی عمل و انتخاب بازیکن مهم‌ترین اصل و تنها قانون بازی است.
تبلیغات

استودیو ساکر پانچ در جدیدترین گفت‌وگوی خود با رسانه گیمزرادار بار دیگر بر فلسفه طراحی آزادانه بازی Ghost of Yōtei تأکید کرده است؛ اثری که به‌تازگی به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر شد و با استقبال گسترده‌ای از سوی منتقدان و مخاطبان سراسر جهان روبه‌رو شده است.

جیسون کانل، کارگردان خلاق گوست آو یوتی در این مصاحبه اظهار داشت: «اگر بازیکن نخواهد کاری را انجام دهد، ما هیچ مشکلی با آن نخواهیم داشت. تصمیم با شما است. تا زمانی‌که از بازی لذت می‌برید، برای ما اهمیتی ندارد.» او توضیح داد که بازی دارای سیستم‌هایی است که بازیکن را به‌سوی داستان اصلی و مأموریت‌های فرعی هدایت می‌کند، اما این‌ها صرفا پیشنهاد هستند و نه الزام.

کانل ادامه داد: «فلسفه ما در طراحی Ghost of Yōtei این بود که آزادی بیشتری نسبت‌به آثار قبلی‌مان به بازیکن بدهیم. این کار بسیار پیچیده بود و تنظیم ریتم روایت در جهان وسیع، چالش‌های خاص خودش را داشت. ما از ترفندهای مختلفی استفاده کردیم تا این تعادل را برقرار کنیم.»

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات