بازی Ghost of Yōtei قلب توسعهدهندگان ژاپنی را تسخیر کرد
استودیو ساکر پانچ با عرضه بازی Ghost of Yōtei بار دیگر توجه جامعه بازیسازی ژاپن را به خود جلب کرده است. این نسخه که کمتر از یک هفته از انتشارش میگذرد، نهتنها با استقبال منتقدان روبهرو شد، بلکه تحسین برخی از چهرههای برجسته صنعت بازی ژاپن را نیز برانگیخته است.
فومیهیکو یاسودا، کارگردان آثار برجستهای چون Nioh و Rise of the Ronin در رویداد Archipel Caravan Game اعلام کرد که از تجربه Ghost of Yōtei لذت برده است و حتی به ساخت نسخهای از گوست در منطقه هوکایدو ابراز علاقه کرد. او اشاره کرد که زادگاهش در نزدیکی جزیره سوشیما قرار دارد؛ موضوعی که باعث شده است تا ارتباط عمیقتری با هر دو نسخه این مجموعه برقرار کند.
هیدهآکی ایتسونو، کارگردان بازیهای Devil May Cry و Dragon’s Dogma، هنوز بازی Ghost of Yōtei را تجربه نکرده است، اما بهشدت تحتتأثیر تماشای تریلرهای پیشین قرار گرفته است.
گوست آو یوتی درحالحاضر بهصورت انحصاری در کنسول پلی استیشن ۵ قابل تجربه است و هفته گذشته استودیو ساکر پانچ با پخش تریلر جدیدی بازخوردهای مثبت منتقدان را جشن گرفت.