واکنش مایکروسافت به گرانی گیم پس؛ دلجویی از کاربران با وعده‌های جدید

جمعه 11 مهر 1404 - 09:11
مطالعه 1 دقیقه
لوگو سرویس ایکس باکس گیم پس
مایکروسافت پس از اعلام افزایش قیمت ۵۰ درصدی گیم پس سعی در آرام کردن کاربران دارد.
تبلیغات

مایکروسافت تنها یک روز پس از اعلام افزایش ۵۰ درصدی قیمت اشتراک ایکس باکس گیم پس آلتیمیت در تلاش برای توجیه این تصمیم است و از نارضایتی کاربران ابراز آگاهی می‌کند.

داستین بلک‌ول، مدیر ارتباطات بخش گیمینگ و پلتفرم‌های مایکروسافت، در گفت‌وگو با رسانه The Verge اظهار داشت: «می‌دانیم که افزایش قیمت برای هیچ‌کس خوشایند نیست، اما تلاش می‌کنیم با افزودن ارزش بیشتر به این سطوح جبران کنیم. این تصمیمی نیست که با بی‌توجهی گرفته شده باشد و ما به بازخوردها گوش می‌دهیم تا خدماتی ارائه دهیم که واقعا خواسته آن‌ها است.»

داستین بلک‌ول به گسترش فهرست بازی‌ها، قابلیت اجرای ابری و راه‌یابی آثار در روز نخست عرضه اشاره کرد و گفت: «اکنون به بیش از ۷۵ بازی روز اول در سال دسترسی خواهید داشت که نسبت‌به سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی داشته است.» علاوه‌براین سرویس Ubisoft+ Classics و اشتراک Fortnite Crew به‌عنوان مزایای تازه برای مشترکان این سرویس اشتراکی در نظر گرفته شده است.

در کنار افزایش قیمت سطح آلتیمیت، هزینه اشتراک پی‌سی گیم پس نیز از ۱۱.۹۹ دلار به ۱۶.۴۹ دلار در ماه افزایش یافته است. مشترکان هر دو سطح به بازی‌های روز اول دسترسی خواهند داشت. در سطح پریمیوم نیز کاربران می‌توانند بازی‌های انحصاری ایکس باکس را حداکثر تا یک سال پس از عرضه تجربه کنند. البته باید به یاد داشته باشید که این شامل بازی‌های Call of Duty نمی‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات