توسعه بازی دونفره سری Dungeons and Dragons لغو شد

پنج‌شنبه 10 مهر 1404 - 23:58
مطالعه 1 دقیقه
یکی از شخصیت‌های پروژه لغو شده Baxter
استودیو Starbreeze اعلام کرد که به دنبال تعدیل نیروی اخیر به توسعه پروژه کوآپ از جهان Dungeons and Dragons خاتمه داده است.
تبلیغات

در تازه‌ترین اخبار گیمینگ‌بولت می‌خوانیم که استودیو Starbreeze اعلام کرد پروژه Baxter که قرار بود بازی کوآپ جدیدی از جهان Dungeons and Dragons باشد و در سال ۲۰۲۶ منتشر شود، کنار گذاشته شده است. به گفته سازنده، پس از یک بررسی استراتژیک، هیئت مدیره استودیو احساس کرد که منابع باید به بهترین شکل برای رشد و گسترش مجموعه Payday استفاده شوند.

آدولف کریستیانسون، مدیرعامل استودیو Starbreeze، در یک بیانیه مطبوعاتی خاطرنشان کرد: «این یک تصمیم دشوار اما ضروری بود. استراتژی واضح ما این است که Payday یکی از نمادین‌ترین آی‌پی‌های این صنعت به شمار می‌آید و پتانسیل و دسترسی‌پذیری بالایی دارد؛ بنابراین باید با تمرکز سرمایه‌گذاری و استعداد خود روی این مجموعه، گسترش آن را تا حداکثر سرعت ارتقا دهیم.

ما باید بازیکن‌ها را با محتوای بیشتری درگیر نگه داریم و موقعیت استودیو را به‌عنوان رهبری مقتدر در سبک تیراندازی سرقت‌محور تثبیت کنیم. رسیدن به این هدف در گرو تقویت تمرکز ما روی ایجاد قوی‌ترین ارزش‌های بلندمدت برای بازیکن‌ها، توسعه‌دهندگان و سهام‌داران است.»

استودیو برنامه دارد تا سازندگان پروژه Baxter را به پروژه‌های دیگر خود که برجسته‌ترین آن‌ها از مجموعه Payday است، منتقل کند. با این حال اخراج تقریبا ۴۴ پیمانکار و کارمند از بخش توسعه بازی‌ها تایید شده است. پروژه سرویس زنده Baxter با آنریل انجین ۵ در حال توسعه بود، اما هیچ نمایشی از گیم‌پلی آن منتشر نشد و حتی نام رسمی نداشت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات