حالت عکاسی بازی Ghost of Yōtei بلندپروازانهتر از همیشه بازگشته است
به نقل از GamingBolt، با نزدیک شدن به انتشار بازی Ghost of Yōtei در تاریخ ۱۰ مهر (۲ اکتبر) برای پلی استیشن ۵، استودیو Sucker Punch Productions و سونی اطلاعات تازهای از قابلیت Photo Mode این بازی منتشر کردند. براساس توضیحات بلاگ رسمی پلیاستیشن، این حالت آزادی عمل بسیار زیادی در اختیار بازیکنان قرار میدهد؛ مشابه چیزی که در Ghost of Tsushima دیده بودیم، اما این بار با امکاناتی گستردهتر بازگشته است که در ادامه میتوانید با امکانات آن بیشتر آشنا شوید:
- دوربین پویا: قابلیت ذخیره و استفاده از ۱۶ موقعیت دوربین برای خلق شاتهای متحرک و سینمایی.
- لنز و فوکوس: فاصله کانونی بین ۱۲ میلیمتر تا ۳۰۰ میلیمتر، گزینههای عمق میدان از f/1.2 تا f/63 و امکان تغییر فاصله فوکوس از ۰.۱ متر تا ۲۰۰ متر.
- فیلترهای رنگی: گزینههایی چون Samurai Red، Autumn، Maple و حتی حالت سیاهوسفید. شدت این فیلترها قابل تنظیم است.
- تنظیمات تصویری: تغییر نوردهی از -۰.۵ تا ۵.۰ و تنظیم کنتراست سیاهوسفید از ۱.۰ تا ۳.۰.
- افکتهای سینمایی: افزودن ذرات مختلف همچون پرندگان، برگهای بامبو یا گلبرگها، با تنظیم سرعت و جهت باد، همراه با کنترل ابرها، آبوهوا و حتی زمان روز.
آتسو، کاراکتر اصلی بازی Ghost of Yōtei نیز در این حالت کاملا قابل شخصیسازی است. بازیکنان میتوانند ظاهر او را در حالتهای Muddy، Bloody یا Clean قرار دهند یا حتی او را از صحنه حذف کنند. تغییر حالات چهره، برداشتن کلاهخود و ماسک، و تنظیم جلوه درخشش شمشیر نیز از دیگر گزینههای موجود هستند.
بنا بر توضیحات تیم توسعه بازی Ghost of Yōtei، با فشردن سریع دکمه راست روی D-Pad میتوان حالت Photo Mode را فعال کرد. همچنین امکان انتخاب بین فوکوس خودکار یا دستی برای گرفتن شاتهای دقیق وجود دارد.
جوانا وانگ، کارگردان هنری بازی Ghost of Yōtei در ادامه توضیح داد که رنگ زرد بهطور نمادین در روایت اصلی نقش پررنگی دارد. او همچنین تاکید کرد که سختافزار پلی استیشن ۵ به تیم اجازه داده است تا سبک بصری بازی را در مقیاسی بسیار بزرگتر و غنیتر از Ghost of Tsushima پیادهسازی کنند.