تبلیغات پرهزینه برای Borderlands 4 در آستانه انتشار
Borderlands 4 امروز منتشر میشود و شرکت 2K Games در زمینه تبلیغات برای این بازی هیچ مرزی نمیشناسد. طی هفتههای اخیر، کارزارهای تبلیغاتی این بازی بهتدریج گستردهتر و پرهزینهتر شدهاند؛ اما هیچکدام با اقداماتی که این هفته شاهد آن هستیم قابل مقایسه نیستند.
روز گذشته، شرکتهای 2K Games و گیرباکس تبلیغی سفارشی از Borderlands 4 را روی گوی عظیم لاسوگاس به نمایش گذاشتند؛ اقدامی که هزینهای صدها هزار دلاری در پی دارد. از فردا نیز این دو شرکت قصد دارند ایستگاه راهآهن واترلو در لندن را بهطور کامل در اختیار بگیرند و با ارائه آیتمهای درون بازی و فرصتهای عکاسی تعاملی، توجه مسافران و علاقهمندان را جلب کنند.
Borderlands 4 یکی از موردانتظارترین بازیهای سال ۲۰۲۵ به شمار میرود. خبرنگار وبسایت اینسایدر گیمینگ طی جریان رویداد گیمزکام در اوت ۲۰۲۵ (مرداد ۱۴۰۴) موفق شد نسخه آزمایشی یکساعتهای از بازی را تجربه کند و پس از آن نیز گفتوگوی مفصلی با رندی پیچفورد، مدیرعامل گیرباکس انجام داد. ۶ سال پس از عرضه Borderlands 3، میتوان با اطمینان گفت که نسخه چهارم در تمامی جنبهها تکامل چشمگیری نسبت به نسخههای پیشین این مجموعه محسوب میشود.
پخش از رسانه
در ادامه این کارزار تبلیغاتی عظیم، 2K Games و گیرباکس وعده دادهاند که با تسخیر ایستگاه واترلو، به طرفداران فرصتی انحصاری برای دریافت هدایای رایگان از Borderlands 4 ارائه دهند. این اقدام تازهترین حلقه از زنجیره فعالیتهای تبلیغاتی پرشمار و پرهزینهای است که با هدف معرفی گسترده این بازی به جامعه جهانی بازیبازان اجرا میشود. چند هفته پیش نیز مصاحبهای مفصل از سوی اپیک گیمز منتشر شد که جزئیات فراوانی از Borderlands 4 را فاش کرد؛ از جمله این که بازی میزبان بیش از ۳۰ میلیارد نوع اسلحه خواهد بود؛ آماری حیرتانگیز حتی برای استانداردهای این مجموعه.
آیا شما هم برای ورود به دنیای پرهیجان Borderlands 4 آماده هستید؟ لطفا برای دریافت اطلاعات رسمی و تکمیلی در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در اینباره با ما به اشتراک بگذارید.
منبع: InsiderGaming