تریلر جدید DarkSwitch از طراحی هنری متفاوت آن میگوید
استودیو Cyber Temple با انتشار ویدیوی جدیدی از فرایند توسعه بازی DarkSwitch، نگاه تازهای به جنبههای هنری این شهرسازی بقا محور ارائه کرده است. در این ویدیو، «آلکسی» کارگردان هنری بازی، از روند شکلگیری فضای وهمآلود و اتمسفریک DarkSwitch میگوید؛ از طراحی درختان عظیم و موجودات شبحگونه گرفته تا نحوه تابش نور خورشید میان مه غلیظی که سراسر محیط را پوشانده است. این گفتگو مراحل خلق هنری بازی را از طراحی کانسپت تا مدلسازی سهبعدی، انیمیشن و ساخت دنیای درون بازی مرور میکند.
پخش از رسانه
DarkSwitch یک بازی شهرسازی بقا با ساختاری عمودی است که در آن بازیکنان باید شهری را بر فراز یک درخت عظیم بنا کنند؛ جایی بالاتر از مه مرگباری که به «Shroud» شهرت دارد. درکنار مدیریت شهر و تلاش برای بقا، بازیکنان با ماموریتهای اکتشافی، دفاع از شهر دربرابر تهدیدهای مرموز و پیشبرد داستان چندلایه بازی نیز همراه میشوند. روایت DarkSwitch ازطریق ماموریتها، دیالوگها و میانپردهها شکل میگیرد و مکانیکهای گیمپلی نیز حول محور اهداف ساختوساز، پیشرفت فناوری و توسعه جامعه جریان دارد.
مه شوم Shroud که نقش اصلیترین تهدید بازی را برعهده دارد، نهتنها بر روحیه و سلامت شهروندان اثر میگذارد، بلکه با فناوری اختصاصی مبتنیبر voxel grid طراحی شده تا تغییراتی پویا، غیرقابل پیشبینی و همراه با افکتهای صوتی سهبعدی ایجاد کند.
برخی از ویژگیهای اصلی بازی عبارتاند از:
- ساخت انواع ساختمانهای صنعتی، اجتماعی و دفاعی و تحقیق روی فناوریهای جدید برای گسترش شهر بر فراز درخت
- مدیریت منابع محدود و ایجاد تعادل میان نیازهای شهروندان، ساختوساز و دفاع
- روشن کردن خیابانها برای دور نگه داشتن Shroud، تقویت استحکامات و گرفتن تصمیمات دشوار برای بقای جامعه
- اعزام تیمهای اکتشافی به دل مه برای یافتن منابع کمیاب و آثار باستانی و همچنین نجات بازماندگان
- توسعه رهبران شهر و پیشبرد خط داستانی حماسی ازطریق ماموریتها و اهداف جانبی با محوریت چهار شخصیت اصلی
بازی DarkSwitch در ماه اکتبر ۲۰۲۵ برای استیم منتشر خواهد شد.